Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196998292

razend knappe bompa
    maar extravagante prijs
    Mocht ik zoveel geld hebben, ik zou dat er nog durven aan geven ook (allez, bijna zoveel toch )

Liever zoiets voor 7900 eur dan een Citroën....persoonlijk dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Mocht ik zoveel geld hebben, ik zou dat er nog durven aan geven ook (allez, bijna zoveel toch )

Liever zoiets voor 7900 eur dan een Citroën....persoonlijk dan.
      als de km kloppen enzo en de staat is die prijs waard, rij je met die kar nog ettelijke jaren daily

Gezien het aanbod nu, zal het aanbod binnen 2 - 3 jaar er zeker nog zijn.
      Als ik dan mijn eisen open stel naar zowel 230E en 250D en 250D turbo, in limousine of T ....
      een tonnetje of 2 - 3 ....
      en de collectie is gestart .....

o wee maa vraa
      Last edited by ; 21/06/2011, 13:53.

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196998292

razend knappe bompa
        maar extravagante prijs
        Zalige kleur.

Idd erg duur, stomme Hollanders met hun 'belastingvrij' obsessie.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Zalige kleur.

jongere karren zoeken he '87-'90 zowat
          tis nu niet dat enkel in die taksvrije jaren de mooie wagens gemaakt zijn

Comment

jongere karren zoeken he '87-'90 zowat
            tis nu niet dat enkel in die taksvrije jaren de mooie wagens gemaakt zijn
            I know, maar als jongeling is het wel mooier voor de portemonnee. '87er is eigenlijk ideaal nu.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

I know, maar als jongeling is het wel mooier voor de portemonnee. '87er is eigenlijk ideaal nu.
              gij hebt sowieso al karren genoeg

Comment

Zalige kleur.

Pot verwijt de ketel in dit geval.

...en wilt toch geen 124 meer

Comment

• gaat natuurlijk ook op voor 201's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                    Pot verwijt de ketel in dit geval.

...en wilt toch geen 124 meer
                    Ik ben jong en moet dus meer dokken voor verzekering etc, dus ik heb een reden.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ian Bekijk Berichten
                      ik ben jong en moet dus meer dokken voor verzekering etc, dus ik heb een reden. :d
                      200d !

Comment

200d !
                        Kan ik evengoed met m'n 316'tje blijven rijden, gaat sneller en kost minder.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Kan ik evengoed met m'n 316'tje blijven rijden, gaat sneller en kost minder.
                          is wel wat kleiner en minder comfy
                          maar begin maar met een 190D als ge iets zou doen

Comment

is wel wat kleiner en minder comfy
                            maar begin maar met een 190D als ge iets zou doen

Ahja, ik ben begonnen met een Clio van '94 met 0,0 opties (ex-Electrabel lichte vracht auto'tje), dan een Polo 2F Coupé en dan mijn Jetta 1. Dus tot nu toe is de E30 de comfortabelste en grootste (en snelste) auto die ik al gehad heb.

Enige hints en tips ivm aankoop 190D?

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ahja, ik ben begonnen met een Clio van '94 met 0,0 opties (ex-Electrabel lichte vracht auto'tje), dan een Polo 2F Coupé en dan mijn Jetta 1. Dus tot nu toe is de E30 de comfortabelste en grootste (en snelste) auto die ik al gehad heb.

Ik schaam me beetje voor het feit dat ik de w201 veel te veel wegzwaai
                              zonder de w201 was er geen deftige w124.
                              Ik zou eigenlijk niet weten waar speciaal naar te kijken buiten dezelfde als in een w124. Doorgezakte achteras? roest op de typische plaatsen....

Comment

Koop er ene van oud péke of méke, heb ik ook bij al mijn andere auto's gedaan ... en nog nooit spijt van gehad
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik blijf het proberen telkens ik denk over wat vandaag de beste koop is voor weinig geld. En toch kom ik steeds weer bij de w124 uit....
                                  indien geen daily, ok, dan kan je alles kopen. Maar echt werkpaard? Waarschijnlijk onderschat ik dan wel de 123 en de 240d, maar heeft die zijn toptijd nu eigenlijk niet wat gehad? Ik bedoel: is een echt goede dan niet te duur? En zo een 124 is toch net wat anders qua rijden....

Misschien was specifiek nu de coupe geen echt schot in de roos, maar wel dat het een 124 coupe is.
                                  Ik wed echt dat niemand mij kan overtuigen met een andere wagen (en ik bedoel dan niet een andere carrosserievariant) voor budget van 2500-3500€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                    Koop er ene van oud péke of méke, heb ik ook bij al mijn andere auto's gedaan ... en nog nooit spijt van gehad
                                    Rentnerswagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                      Als iemand zoiets tegenkomt, ik heb ook interesse
                                      Die letzten Worte ...
                                      ... eines Diesel-Fahrers:
                                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                        Als iemand zoiets tegenkomt, ik heb ook interesse
                                        Interesse in zone Golf II met maar 40.000km's ?
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                        X