Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Doe mij die maar, inclusief passagiers.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGa je tussen zigeuners wonen?
Comment
-
200D manueel.
TraagheidIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHadden vroeger een 250D automaat. Heb soms toch serieus liggen vloeken op die kar. Qua traagheid kan die anders ook tellen.
1) Kickdown
2) lagere versnelling zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHadden vroeger een 250D automaat. Heb soms toch serieus liggen vloeken op die kar. Qua traagheid kan die anders ook tellen.
Comment
-
Nu ik denk wel dat in de zoektocht naar een oude 124 (< '90) diesel automaat je toch uitkomt op een 300D. Gewoonweg omdat er ook zoveel zijn, het verbruik / taks echt wel belachelijk weinig meer is etc... en dus wachten op oldie taks maakt ook geen zak uit of het een 250 of 300 is.
En zo een 300 is allesbehalve een vette slak voor het huidig verkeer.
200/250/300 is echt zo een aankoopdiscussie voor 20 jaar geleden begin ik te denken (prijs, BIV).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenLag dat vloeken effectief aan die traagheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenNu ik denk wel dat in de zoektocht naar een oude 124 (< '90) diesel automaat je toch uitkomt op een 300D. Gewoonweg omdat er ook zoveel zijn.
En zo een 300 is allesbehalve een vette slak voor het huidig verkeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenZo is dat (turbodiesels wel niet negeren)
Vraag mij af hoeveel die eigenlijk meer verbruiken dan een gewone.
Want het turbootje daar is er niet voor eco-tuning
(tzal straks nog mister 300 voor de vrienden worden , 300CE + 300D etc...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenVraag mij af hoeveel die eigenlijk meer verbruiken dan een gewone.
Want het turbootje daar is er niet voor eco-tuning
Matteus legt dat hier ergens uit op dit forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGa je tussen zigeuners wonen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIch nicht schnapp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIch nicht schnapp.
Het nut van die kar ontgaat me volledig, er is ook een cabrio gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten124 Coupe doet me altijd aan zigeuners denken.
Het nut van die kar ontgaat me volledig, er is ook een cabrio gemaakt
Of nog beter: in het westvlaamse boerenland?
Als je zo denkt, kan het bijna niet anders dat het nut van elke coupe je ontgaat. SLS in de vuilbak ten voordele van de roadster?
En die sexy daklijn in een warme, droge auto heb je nooit met een cabrio. Coupe = modelpoepke Cabrio dak = cellulitis.
Stradge zei het heel mooi: stijlvol en steilloos (alhoewel het beide "stijl" moet zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenCoupe = modelpoepke Cabrio dak = cellulitis
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment