Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze is wel zo eentje dat graag gaat kamperen dus ik vermoed van wel

Comment

• Waarom moet Helga een trekhaak hebben trouwens? Als je een Jaguar hebt moet je ook paarden hebben en waarmee moet je die kar anders trekken?

Comment

• Naaaaaaiiisssss

Maar ik moet ook een trekhaak hebben voor de betreffende paarden
        but i'm a lady!

just bead it
        http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
        Wrakdraaien 101
        http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichten
          Naaaaaaiiisssss

Maar ik moet ook een trekhaak hebben voor de betreffende paarden
          Dat is niet zo duur om eronder te steken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Dat is niet zo duur om eronder te steken he
            Is dat volledig "legit"? Geraakte daarmee door de keuring en al? En zou origineel niet veiliger zijn?

Het is maar, als dat losschiet op de snelweg is het wel einde verhaal voor het paard denk ik :S
            but i'm a lady!

just bead it
            http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
            Wrakdraaien 101
            http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• Als dat door een erkend bedrijf geplaatst wordt dan is dat legit en kan er daar zeer weinig mee misgaan naar mijn inziens.

Comment

Is dat volledig "legit"? Geraakte daarmee door de keuring en al? En zou origineel niet veiliger zijn?

Het is maar, als dat losschiet op de snelweg is het wel einde verhaal voor het paard denk ik :S
                Je auto moet (beperkt) gekeurd worden na het plaatsen van een trekhaak. Als dat goed geplaatst is kan daar inderdaad niets mee mislopen.

Comment

Daar geraak je mee door de keuring zonder probleem

En als je wilt, wij hebben er pas nog eentje geplaatst op een 124, full OEM.

Maar ik heb zo een idee dat jij geen 900 euro gaat willen betalen voor die trekhaak

We overleggen wel eens dit weekend
                  Kan je al een voorschot betalen in natura

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                    Als dat door een erkend bedrijf geplaatst wordt dan is dat legit en kan er daar zeer weinig mee misgaan naar mijn inziens.
                    Moet zelfs niet door een erkend bedrijf gedaan worden.
                    Wij hebben die van onze Espace hierthuis gestoken, absoluut geen probleem, ook niet met keuring.

Wel een gerespecteerd merk nemen (GDW/Bosal/Westfalia/Oris/...)

autohak.com.pl is best goedkoop, maar echt kwaliteit is het niet

Comment

• Let wel op: keuring na plaatsing van een trekhaak op een auto met +100k km resulteert altijd in een volledige keuring.

Maar aangezien jij paarden wil vervoeren zal die sowieso toch een volledige keuring moeten doorstaan wegens meer dan 750 kg?

En het niet hebben van zijpinkers is slechts een opmerking, geen afkeuring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                        Let wel op: keuring na plaatsing van een trekhaak op een auto met +100k km resulteert altijd in een volledige keuring.

Maar aangezien jij paarden wil vervoeren zal die sowieso toch een volledige keuring moeten doorstaan wegens meer dan 750 kg?

Yup

En het ontbreken van de zelf-nivellerende achteras vallen ze ook niet over

Comment

• Keuring

Comment

• Hot or not?

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Wat zijn 'versleten telescopen'?

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Not, alles is versleten op die kilometerstand.

Ik denk dat hij de niveauregeling bedoelt.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ok. Had al zin om te gaan kijken. Bespaart me weer wat nafte.

Helaas is het niet zo evident om een goedkope T te vinden met lage km-stand (tenzij je Yaqub heet natuurlijk).

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Not, alles is versleten op die kilometerstand.
                                  ...of vervangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten

Goed dat ik dat weet ! Als ik ooit een trekhaak plaats Zijpinkers op een W124 vind ik lelijk
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                      ...of vervangen?

Comment

• ik zou me niet laten tegenhouden door die kmstand.
                                        Op de mijne staan er ook 326k...

Comment

Working...
                                        X