Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die prijs is wel heel verleidelijk! En die kleur + gulli's + break
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Zouden dat Duitse imports zijn? Of Italiaanse? In Hongarije en Slovenië reden er enorm veel geïmporteerde Duitse wagens rond maar dat kan in Kroatië anders zijn natuurlijk.
Afgelopen week ging m'n oma naar de bakker, waar juist voor haar een grijze W124 de parking opreed. Oma reed daar dus ook de parking op met haar blauwe 200E. De beste man stapt op m'n oma af, en vraagt of ze haar wagen niet weg doet. "Want zo maken ze geen auto's meer." M'n oma antwoordt: "Die is voor mijn kleinzoon." En de kous was af.
De kleinzoon ben ik dus, ondertussen is het W124-virus wel al wat bekoeld aangezien ik als daily wel iets moderners wil, en als weekendkar iets sportiever. Als "studentenauto" zou het ideaal zijn, maar ik hoop van ganser harte dat dat niet aan de orde komt.
Zouden dat Duitse imports zijn? Of Italiaanse? In Hongarije en Slovenië reden er enorm veel geïmporteerde Duitse wagens rond maar dat kan in Kroatië anders zijn natuurlijk.
Ik denk dat ze allemaal of toch het grootste deel van Duitsland afkomstig zijn. Ik heb er zien rijden waar de D-sticker nog ophing.
Veel 300D's en ook een hoop turbo diesels.
En ook heel wat 124's met xenon
Comment