Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet dat de taks veel is... Daarom wil ik van 3 (en als de Benz er zou bijkomen 4) auto's naar 2.
Zou ook nog kunnen wachten tot hij oldie wordt, maar hij is van '89 dus dat duurt nog te lang.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30's buiten, Jetta en S124. Meer heb je niet nodig.
Benzfreak zei 316 en Jetta buiten, 320i houden voor fun en meetings, S124 voor daily/werkpaard.
Maar mijn moeder moet bij iemand gaan (Familiehulp) die nog een leegstaande garage heeft, en ik zou die gratis mogen gebruiken! Maar moet er nog altijd eens naar gaan kijken, ze had er eens tegengereden dus er komt wat water binnen ('t is zo'n containerbox maar breder dan normaal).
Dus daar zou ik de Jetta kunnen inzetten, en de 320i en S124 thuis. Waarschijnlijk gaan we de Polo 2F ook verkopen nu m'n zus toch op kot gaat.
Even een oproepje, heeft er niemand zin om mee te gaan kijken naar die S124 in Staden morgen? Heb afgesproken om 14u. Benzfreak heeft net afgezegd namelijk. En heb er graag een kenner bij.
Even een oproepje, heeft er niemand zin om mee te gaan kijken naar die S124 in Staden morgen? Heb afgesproken om 14u. Benzfreak heeft net afgezegd namelijk. En heb er graag een kenner bij.
Ik wil, maar alleen als ik vanuit Gent kan meerijden. Ik ben wel geen zotte kenner.
Geen zin om een roadtripje naar Zulte te doen met de Fiat? 't Zou ook een beetje gek zijn om eerst naar Gent te rijden en dan helemaal terug, en dan naar Staden.
Geen zin om een roadtripje naar Zulte te doen met de Fiat? 't Zou ook een beetje gek zijn om eerst naar Gent te rijden en dan helemaal terug, en dan naar Staden.
Die ging Benzfreak meepakken, maar gezien hij niet meer kan, denk ik niet dat Daxter nog zin heeft om af te komen, ook omdat hij niet echt veel van 124's kent denk ik.
Comment