Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je nog studeert, is een 3-liter toch geen aanrader als je alles zelf moet betalen.
Indien je hem echt wil, moet je cash geld meenemen en je bod doen.
3L is idd een financiële aderlating. Of ik zou die kar ergens moeten stallen tot hij oldtimer wordt, maar dan kan ik evengoed wachten met er 1 te kopen.
Cash meebrengen heb ik ook al gedacht, kan max. 1000 eur afhalen dus kan evt 900 bieden.
Zou het wel nog zien zitten om nog eens te gaan kijken, deze keer met back-up mee, al was het maar om die kar uit m'n hoofd te praten (al vrees ik dat dat niet goedkomt met benzfreak erbij, die wil absoluut dat ik een 124 heb volgens mij )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Daar is hij eigenlijk nog veel te goed voor ... maar de biedingen die ik ervoor krijg is gewoonweg triestig te noemen.
Als ge de uitlaat laat lassen en een nieuwe schokdemper laat steken geraakt hij zeker door de keuring ... en kun je zeer goedkoop rondbollen
Een prijs pm'en ga ik niet doen.
Wij hebben voor onze kadett echt een lage prijs betaalt, en ik ga écht zo geen passat afraggen! Dat krijg ik niet over mijn hart.
Daar is hij eigenlijk nog veel te goed voor ... maar de biedingen die ik ervoor krijg is gewoonweg triestig te noemen.
Als ge de uitlaat laat lassen en een nieuwe schokdemper laat steken geraakt hij zeker door de keuring ... en kun je zeer goedkoop rondbollen
Uiteindelijk heb je die ook nog redelijk goedkoop kunnen kopen. Maarja, 't is nu eenmaal niet zo'n gewild model he. Denk dat een variant of sedan sneller verkocht raakt.
Anyway, om toch nog een beetje ontopic te blijven, vrijdag ga ik normaalgezien nog eens kijken naar die S124, met benzfreak en Daxter. Zien wat dat gaat geven.
Anyway, om toch nog een beetje ontopic te blijven, vrijdag ga ik normaalgezien nog eens kijken naar die S124, met benzfreak en Daxter. Zien wat dat gaat geven.
Comment