Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lukt mij waarschijnlijk niet dan.
Meer dan 3 man gaan er niet in die kar zeker?
Moet wel lukken
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
....maar ik zou er niet achter lopen, weer een project (dat je niet meer zult zien zitten na een tijdje) en al die taksen.
Afgaande op uw beschrijving lijkt het mij verloren moeite te gaan kijken, tenzij misschien voor ervaring op te doen wanneer je er écht één koopt.
Ge zijt eigenlijk nooit content, tenzij een auto gaat kopen, dan zijt ge veel te rap content
Die 300TD zou eigenlijk puur om dagelijks mee te rijden zijn, met minder aandacht voor het cosmetische. Ok, dat is het plan, maar ik ken mezelf.. 2 nieuwe spatborden zoeken, setje velgen, nieuwe bumpers en we zijn weer vertrokken.
Daarom dat je moet meegaan, om die kar nog meer uit m'n hoofd te praten. En om jouw kar naast die andere te zien.
Ziet er idd een schoontje uit. Maar ik ga passen (geen keuring). Als 't nu een T was.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die 300TD zou eigenlijk puur om dagelijks mee te rijden zijn, met minder aandacht voor het cosmetische. Ok, dat is het plan, maar ik ken mezelf.. 2 nieuwe spatborden zoeken, setje velgen, nieuwe bumpers en we zijn weer vertrokken.
Daarom dat je moet meegaan, om die kar nog meer uit m'n hoofd te praten. En om jouw kar naast die andere te zien.
Dan heb je mij niet nodig
Ik kan u van hier zeggen dat het geen goed idee is.
Voor een stukske meer euro's vinde een betere. Met minimum een uniform interieur en met alleen krassen ipv krassen én blutsen en ander gepruts...
Comment