Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fuck, da's eigenlijk nog wel dik. In plaats van een "Like" wil ik een "Want"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Fuck, da's eigenlijk nog wel dik. In plaats van een "Like" wil ik een "Want"
      Gij ook al !
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
        Gij ook al !
        Da's zeker datte Ik ben helemaal ni zo'n bmw-fanboy als het misschien wel lijkt

Ge wordt al met de vinger gewezen omdat je als jonge kerel met nen bmw rijdt. Akkoord, het moderne VAG zoals het nu is vind ik verschrikkelijk. Daarom dat ik soms op VW en consoorten kap, zeker als men mij dan bekijkt alsof ik oogkleppen heb en "alleen bmw is goed"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Fuck, da's eigenlijk nog wel dik. In plaats van een "Like" wil ik een "Want"
          Zalig

Die 2-tone van wit en rood is wel knap op een T3.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Iemand een goedkope T3? bj 79, 2L boxer

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Heeft enkel een nieuwe verflaag nodig.

Dat is hetgeen waarom ik toen geen heb gekocht. Meestal zijn die ook zo mottig geverft met een kwastje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                Heeft enkel een nieuwe verflaag nodig.

Dat is hetgeen waarom ik toen geen heb gekocht. Meestal zijn die ook zo mottig geverft met een kwastje.
                Dat is wel spijtig ja.

In dit geval zou ik er graffiti laten opzetten.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Dan is ie wel rap margi geworden.

Comment

Dan is ie wel rap margi geworden.
                    Hangt ervan af welke graffiti en hoe het gedaan is. Dan vind ik veel van die 'bloemetjes geschilderd met verfkwasten' bussen marginaler.

Bestaat er trouwens een toerenteller voor de T3?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik dacht van niet. Maar ik ben het niet zeker. Maar ik geloof van niet. Er rijden flink wat T3's rond met een ingebouwd toerentellertje.

Maar heb je dat echt nodig? Ik dacht dat je bus lawaaierig genoeg is om te weten wanneer je moet schakelen

Anders de MB-truc e : schakelstreepjes zetten op je klok

EDIT : ik hou van bloemetjes op een bus, tenminste als het mooie bloemetjes zijn. Dan blijft de bus toch eerbied geven aan de T1 : de hippy bus

Comment

• Ja bobo heeft dat ook gedaan bij zijn MB100, maar ik weet de exacte schakelmomenten niet. En nee, heb dat eigenlijk niet per sé nodig, maar is toch leuk om naar te kijken tijdens het rijden.

Bestaan dus wel, zelfs met digitale klok:

Maar vraagt er 250 eur voor. en is voor benzinemodel

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Ja bobo heeft dat ook gedaan bij zijn MB100, maar ik weet de exacte schakelmomenten niet. En nee, heb dat eigenlijk niet per sé nodig, maar is toch leuk om naar te kijken tijdens het rijden.

http://www.zwerfcampers.nl/vw-t3-das...kje-p-348.html
                          Ha dat wist ik niet.

Maak da zelf. koopt een goede toerenteller en bouwt die zelf in (verleng het asje met andere woorden en een papierke afprinten met de juiste letterkes en schaalverdeling is ni zo moeilijk).

Comment

Ja bobo heeft dat ook gedaan bij zijn MB100, maar ik weet de exacte schakelmomenten niet. En nee, heb dat eigenlijk niet per sé nodig, maar is toch leuk om naar te kijken tijdens het rijden.

Mijn neef had dat in zijn T3 multivan diesel, dus het bestaat zeker en werd standaard aangeboden. Zag er ook zo uit met die groene en rode zone.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                              Mijn neef had dat in zijn T3 multivan diesel, dus het bestaat zeker en werd standaard aangeboden. Zag er ook zo uit met die groene en rode zone.
                              Allez ik heb weeral geleerd. Ik wist het niet. Merci!

Ma een multivan is toch wel al een beetje een luxebeestje. Nog beter uitgerust dan de caravelle. En helaas (voor mij) altijd met vierkante lichten.

Comment

• Zijn die tellers niet ongeveer hetzelfde als van een Golf 2? Anders daarvan een toerenteller zoeken

Comment

Bobo heeft gwn 1x volledig alles opengedraaid in elke versnelling, en dan gezien tot waar de snelheid omhoog ging. Daar een streepje, en klaar was bobo.

Comment

Allez ik heb weeral geleerd. Ik wist het niet. Merci!

Ma een multivan is toch wel al een beetje een luxebeestje. Nog beter uitgerust dan de caravelle. En helaas (voor mij) altijd met vierkante lichten.
                                    Dat was een zalig luxebeest, jammer dat de 1.6 turbodiesel de geest heeft gegeven.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                      Bobo heeft gwn 1x volledig alles opengedraaid in elke versnelling, en dan gezien tot waar de snelheid omhoog ging. Daar een streepje, en klaar was bobo.
                                      je hebt hier een gigantische 100 site waar alles op te vinden is

mijn kop eraf, of het voor de t3 niet te vinden is...

maar idd topvermogen 1600d ligt op 4800 toeren...das hoog zeg , 200 o/min later zal waarschijnlijk begrenzer ingrijpen en klaar is ian

Comment

• vandaag deze gezien; weet niet of hij hier al ergens tussenstaat

is een kunstwerk van een Oostenrijker, staat nu in het Nachtegalenpark (Middelheim) in Wilrijk

Bijgevoegde Bestanden
                                        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Een T3 is veilig !!

Ik hoop dat ik er alleen nooit zal inzitten als zoiets gebeurd ...
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X