Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoek maar eens naar de prijzen van een Samba Deluxe in goede staat, 32d is dan min of meer een koopje
32d is inderdaad een koopje ondertussen
Ik weet er ergens een staan, net gerestaureerd, compleet nieuw interieur, nieuwe lak uiteraard (sinaasappelhuid ) voor 40d...
32d is inderdaad een koopje ondertussen
Ik weet er ergens een staan, net gerestaureerd, compleet nieuw interieur, nieuwe lak uiteraard (sinaasappelhuid ) voor 40d...
was dit geen aircooled meeting? zijn T3's dan luchtgekoeld?
T3's zijn lucht en watergekoeld Luchtgekoelde hebben 1 grill vanvoor water hebben 2 Grillen. Ik heb vandaag geen luchtgekoelde T3 gezien, wel een LT Luchtgekoelde van de brandweer vroeger .
Volgens mij doen ze op de meeste meetings voor luchtgekoelde VW meer en meer hun ogen dicht voor de T3's. Er waren ook wat Golfjes en Audi's maar die mochten niet tussen de kevers en aanverwanten staan terwijl er wel sommige T3's tussenstonden.
T3's zijn lucht en watergekoeld Luchtgekoelde hebben 1 grill vanvoor water hebben 2 Grillen. Ik heb vandaag geen luchtgekoelde T3 gezien, wel een LT Luchtgekoelde van de brandweer vroeger .
Volgens mij doen ze op de meeste meetings voor luchtgekoelde VW meer en meer hun ogen dicht voor de T3's. Er waren ook wat Golfjes en Audi's maar die mochten niet tussen de kevers en aanverwanten staan terwijl er wel sommige T3's tussenstonden.
Benzinemotoren 4 cilinder: CH en CL
Benzinemotoren 6 cilinder: DL - HS en 1E, waarbij dient opgemerkt dat de HS en lage compressiemotor is.
Dieselmotoren 4 cilinder: CG
Dieselmotoren 6 cilinder: CP - DW - ACT en 1S
Dieselmotoren 6 cilinder Turbo: DV - ACL en 1G
Comment