Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wou eigenlijk de 316 weg doen, en dan de Jetta om een T3 in de plaats te hebben, maar heb vandaag weer met de Jetta gereden, en telkens ik dat front zie..
Zeker als hij in het gras staat, dan lijkt hij lekker laag.
En als het een goede zou zijn voor die prijs zou hij al lang weg geweest zijn ... maar je kan eens horen, ik wou het een paar dagen geleden ook doen
Ori pinkers sowiezo. Velgen vind ik nog nice, maar ik zou voor een meer classic (maar toch coole) look gaan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mijn nonkel heeft een T3 Westfalia die kapot is, waarschijnlijk de dieselpomp. Wat is een richtprijs om dit te laten herstellen en iemand die een persoon kent in de omgeving van Antwerpen die dit doet?
Mijn nonkel heeft een T3 Westfalia die kapot is, waarschijnlijk de dieselpomp. Wat is een richtprijs om dit te laten herstellen en iemand die een persoon kent in de omgeving van Antwerpen die dit doet?
Ik heb wel interesse in die T3 Westfalia.
Gisteren en eergisteren in Brugge ook een paar T3's gezien, waaronder 1 Westfalia. (was Cactus Festival)
En heb ook een LT camper gezien.
Beetje a la:
Comment