Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Mooi busje, maar liefst stoppen met slechte photoshops te maken met hoeren die het zicht op het busje belemmeren. :')
    Ok , Nu beter ?

Comment

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Tweedehands of nieuwe Bestelwagens kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

Pff, ooit toch wel weer hoor denk ik.

Elke keer ik eentje zie rijden vind ik het toch wel jammer dat ik maar zo kort met de mijne heb kunnen rijden.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Mooi, mooi, ...
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
            Mooi, mooi, ...
            Idd, ik vind een T3 in die uitvoering het mooist. Met die bumpers, velgjes en die kleur. (een hefdak mag er ook nog op )

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik heb gisteren nog een luchtgekoelde T3 camper (met hefdakje ) gevonden waarvoor ik Firmin wel wil inruilen maar kheb schrik om een WVke te doen.
              Niet mailen dus.
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Comment

• Rijdt nog

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Deze 5 busjes de laatste 6 weken gezien.

Comment

• Comment

• T3 Westfalia @ Dour:

Ook nog een andere T3 camper (met vierkante koplampen) en T4 Westfalia gezien, maar geen foto's van.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Comment

• Dit topic eens aan het doorlezen en kom ik op p2 mijn oude busje tegen.(corona)

En nu heb ik deze, maar rij er nog niet mee. Eerst maar wat veranderingen uitvoeren:

Comment

• Vorige week deze tegengekomen in Zwitserland, wel grappig...ImageUploadedByTapatalk1376814572.322953.jpg, maar jammer dat een bus op die manier opgeofferd wordt, natuurlijk

Sent from my iPad using Tapatalk
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• hallo, ik ben nieuw hier.
                                  ik weet niet of dit de juiste plaats is om een paar vragen te stellen ivm mijn volkswagen T3 busje.
                                  ik heb zo'n wit busje uit 1987 tweedehands gekocht in 2007.
                                  ik heb er zalige tijden mee beleefd tot eind 2009.
                                  sindsdien ben ik niet vaak meer in België geweest en heeft mijn busje bij mijn ouders binnen in een garage stil gestaan...
                                  nu gaan mijn ouders verhuizen en kan mijn busje nergens meer staan en twijfel ik heel hard wat ermee te doen????

- verkopen? wat is een juiste prijs? iemand geïnteresseerd die hem met liefde zal behandelen? of is het dom om hem nu te verkopen, wordt hij binnenkort nog veel meer waard?
                                  het feit is dat hij niet meer rijdt. ik denk dat het alleen de batterij is, maar ik ken o-zo-bitter-weinig van auto's, misschien is er veel meer aan de hand?
                                  op het moment dat ik gestopt ben ermee te rijden, werkte de achteruit versnelling niet meer zo goed. en ondertussen heeft 1 van de 2 voorste ruitenwissers het begeven. voor de rest DENK ik dat hij OK is, but who knows?
                                  - is het misschien een goed idee om een avondcursus automechaniek te volgen, om mijn busje gezond te kunnen houden en niet altijd zo een dure kosten te moeten doen bij de garagist?
                                  hoe doen jullie dat zelf met materiaal om aan de busjes te werken, kan je dat ergens huren, of moet dat allemaal gekocht worden? en wat ivm een plaats om daaraan te werken?
                                  - zoals ik al zei, ik ken er (voorlopig) echt nog niets van, maar misschien is mijn busje door zo lang stil te staan helemaal ziek en niets meer waard geworden.
                                  hoe kom ik dat te weten? zijn er kenners in de buurt van kortrijk die eens willen komen kijken?

1 ding weet ik zeker, ik hou van mijn busje als van mijn lief en zou graag hebben dat het goed terecht komt... wie kan me helpen?

alvast een dikke merci IMG_6253.jpgIMG_6250.jpgIMG_6252.jpg

Comment

• Op foto ziet uw busje er nog heel goed uit!
                                    Ik zou dat zeker niet wegdoen, maar ik ben dan ook zelf een aircooled-fan.
                                    Batterij is rap te testen he :-)
                                    Als je wil, wil ik gerust wel eens komen kijken. Maar ik ben zeker geen techneut.
                                    Kan mezelf gewoon behelpen als er problemen zijn met de Kever.

Comment

• Koend gaat u goed kunnen helpen hier op forum is van W-vlaanderen en heeft een T3 diesel van 87 volledig opgeknapt
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                        de 2 T2's van een maat van ik

die groene zijn ze nu aan het restaureren en van die paarse gaan ze ofwel een 'mobilhome' van maken of terug wegdoen
                                        Een kleine 3 jaar later is die groene gerestaureerd.

Comment

Working...
                                        X