Ik denk dat het een vaste was. Was een konvooitje met drie van die extreem lage VW’s
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT
Collapse
X
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
In Duitsland hebben ze in een schuur na 54 jaar de eerste flitsbus uit 1961 teruggevonden, T1 dateert van 1953.
De 89 jarige flitser hebben ze ook nog ergens ontdekt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Haha zalig, zeker de met de flitser erbij!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Prachtig!
Bij de T2 hadden ze aan de voorkant een deur gemaakt. Ooit zo een in het echt kunnen zien.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfs nog in werking gezien als kleineEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik er zelfs nog door geflitst geweest“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Zalig, je hebt het toch maar weer meegemaakt, nostalgie!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een reusachtig bouwwerk. Wie nog altijd denkt dat LEGO slechts een ontspannende activiteit is, heeft duidelijk nog nooit de enorm gecompliceerde bouwwerken gezien die sommigen ermee maken. Laatst stond er op de North American International Auto Show in Detroit bijvoorbeeld een Chevrolet Silverado bestaande uit bijna 335.000 LEGO-blokjes. De gigantische Amerikaanse pick-up wordt door deze […]
super knapKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenPrachtig!
Bij de T2 hadden ze aan de voorkant een deur gemaakt. Ooit zo een in het echt kunnen zien.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Dat zegt mij dus niks meer hè.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De Multanova 3F uit 1970 van de Rijkswacht, imo gebruikt tot ver in de 80ties.
en tenslotte het dure kiekje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe oud ben je gixxer? ongeveer is goe
eigenlijk ziet die bmw moto er nog modern uit ivm de transporterden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenamai, die peirde goed door met zijne cortina op die gevaarlijke kasseikesEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment