Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klassieke Citroëns

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
    Oldtimer Fly In Schaffen 2010

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
    Wat een lelijk ding, zeg.

Maar wel een beruchte

Komen we altijd tegen op de fly-in en in Zolder. Bij het naar binnen rijden stond die twintig cm hoog op z'n pootjes: schitterend

Er is dikwijls ook een Dyane en een andere Geit bij waarin ze een V8 gestoken hebben! Enorm grappig als je die hoort rijden.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Is dat de moeite of niet ?
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Ik heb deze te koop zien staan in Boortmeerbeek en heb met de gsm gauw enkele foto's genomen. Ik vond de vraagprijzen nogal stevig zeker omdat zowel aan de Mehari als de DS behoorlijk wat werk zichtbaar was. En dan weet je nog niet wat er onderhuids nog allemaal mis is , want ongetwijfeld mag je de prijzen verdubbelen om hier iets fraais van te maken als je er al mee toekomt.
        Prijs voor de Mehari 600 van 1974 = 4000 euro.
        Prijs voor de DS 23 Injection electronic van 1974 = 8500 euro.
        Imo toch iets te veel, wat vinden jullie?

Comment

• De DS is wel een duizend euro te duur, denk ik.
          Maar de Méhari heeft een normale prijs.

Comment

• De Mehari weet ik niet, maar de DS zou ik niet vertrouwen. Die lijkt me idd te duur, maar met de reeds zichtbare gebreken (zelfs op foto) belooft de rest er ook niet goed uit te zien. Bovendien is net dat type motor bij mijn weten de minst betrouwbare van alle motoren die er in een DS te verkrijgen waren, omwille van de niet zo betrouwbare electronische injectie.
            Voor de rest is het natuurlijk op zich een redelijk exclusief exemplaar, vooral zo in "Familiale" uitvoering met derde bank.

Comment

• De mehari's zijn een beetje een hype met als gevolg hogere prijzen dan dat ze waard zijn imho.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• De markt bepaalt de waarde dus dat is de prijs.
                Dat jij ze te duur vindt, is iets anders.
                Last edited by ; 31/08/2010, 02:32.

Comment

• en ge kunt het ook anders zien : wat is nou 4000 euri
                  de biv van een banale bmw bvb

Comment

• Comment

• Comment

• die ds break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Amai, super.

Wat me wel enorm tegensteekt is die nieuwe plaat op zo een zeldzaam geval.

Waarom gaat die nu weer weg...
                          A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                            Amai, super.

Wat me wel enorm tegensteekt is die nieuwe plaat op zo een zeldzaam geval.

Waarom gaat die nu weer weg...
                            Tja, mijn Polo 2F heeft nu ook een nieuwe plaat. Dat was omdat ik mijn Jetta op m'n 'oude' platen gezet had toen ik die kocht en de Polo dus zonder platen kwam te staan.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Gisteren aan de Efteling nog deze zeldzame knapperd gespot :

Damn, echt zo zalig he die achterkant! Die DS'en vind ik eigenlijk het mooist in variant-versie.

Eens heel het topic doorgelezen, Citroën heeft echt dikke dingen gemaakt vroeger. Als je sommige interieurs bekijkt.. wat een comfort! Kan je vandaag niet meer zeggen helaas.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Nog wat bezoekers vanop Spa 6 Hours

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• als ik die kont zie besef ik opeens weer dat het die vuil franse topmodellen waren die 2 mistachterlichten promoten in de verleden tijd

wat een kar zo'n cx gti

er staat een 24 automaat te koop, bieden
                                  en ik heb een heilige schrik om zo'n citroen binnen te halen

Comment

• filmpje van een gti turbo 2

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Op de E40 rond Gent...

Comment

• gisteren nog zo eentje gezien, met nummerplaat 080-BBB

daarnet nog een hele tijd achter een déesse gehangen ook, een van de mooiste auto's ooit me dunkt

Comment

• Comment

Working...
                                          X