mooi topic...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Klassieke Citroëns
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenMene pa heeft een CX GTI gehad was een heerlijke auto toen nu nog trouwens
ook maar een fotoke van de BX GTI plaatsen
Fijn dat mijn wagentje ook in het topic voorkomt.
Héél knappe topic, by the way. Stuk voor stuk prachtige wagens.
Panhards vind ik ook heel mooi toen ze van Citroën waren, maar nérgens meer te vinden, alleen in FR. Want zo eentje als oldtimer ingeschreven, dat zie ik nog wel zitten!2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Citroën AX GTI hoort hier ook thuis..Velen zijn de mond vol van Pug gti'tjes etc.. maar dit karretje gaf ook vonken (letterlijk ook wellicht).
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=172365783 800kg/100pk
Comment
-
Als ik ooit een goede AX of Visa GTI tegen het lijf loop. I'm so buying it2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenAh ik wist niet dat ze ook in Visaatjes potente blokjes lepelden?
Wiki zegt: 1.6 GTI 115 pk moet wel vooruit gaan dat spel!
Performance
105bhp
0-100kmh (62mph) 9.1secs
Standing Quarter 16.5secs
Maximum Speed 188kmh/117mph
115bhp
0-100kmh (62mph) 8.8secs
Standing Quarter 16.3secs
Maximum Speed 192kmh/120mph
Van 0-100 in 8,8 en topsnelheid van 192 in een koekendoos... Hilarisch moet dat zijn. En ontzettend beangstigend2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Ik kom ook altijd BX'en tegen als ik niét met de BX aan het rijden ben...
Dan wil ik altijd m'n hand opsteken maar stop mezelf net op tijd2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenIk kom ook altijd BX'en tegen als ik niét met de BX aan het rijden ben...
Dan wil ik altijd m'n hand opsteken maar stop mezelf net op tijd
Op de baan Diest - Tessenderlo staan er soms vier aan hetzelfde huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk vind dat er in onze regio nog veel BX'en rondbollen.
Op de baan Diest - Tessenderlo staan er soms vier aan hetzelfde huis
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk vind het het design van die bx'en mooier en mooier worden en dat heeft nog eene ferme koffer heb ik gezien2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenAmai, dat huis moet ik precies eens gaan zoeken
Ma man, daar kunde een lijk of 5 in kwijt. Ik vraag me af wat ge dan allemaal kwijt kunt in de Break.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
@ Bobo: citroëns moeten een beetje op het randje van lelijk zijn, maar hetgeen ze nu fabriceren zoals de C3 picasso... De laatste 'echte' Cit was de C6.
BX-stukken: je kan anders eens het topic van Timo (de nederlander) zijn (ex) BX Tgi Progress doornemen. Hij had daar wat probleempjes met zijn vering enzo..
Comment
Comment