Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoon Bekijk Berichtenco uitstoot staat goed,
Had hem laten in orde stellen door een 'ervaren 190-kenner'
Die zei dat de motor een paar graden verkeerd stond maar dat hij dit in orde heeft gezet..
Dus veronderstel ik van wel...
Nee, wel een probleem dat daarvoor al was is dat in de tank onderdruk word gecreëerd. Elke keer ik de dop eraf haal hoor je dat, heb ook de retour naar de tank al eens losgemaakt en daar komt benzine uit ipv dat het naar te tank toe gaat.. (terwijl de motor uitstaat) Vind ik wel heel raar aangezien er onderdruk in de tank gecreëerd wordt..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenEr komt zeker ooit een 201 voor mij! Maar liefst ineens een goeie..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenKomt er binnenkort nu eentje stradge?
Comment
-
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet meteen nee
zelfs ik heb ne coupe gekocht met drie kinderen
Comment
-
Omdat de toekomst van m'n huidig wagen"park" momenteel wat onzeker is, lijkt het me niet zo verstandig om met m'n laatste spaarcenten een plezierauto bij te kopen die op dure naft loopt
Ik had er ene op het oog, die stond me wel aan, maar die stond al een jaar stil en toen nam de rationele stradge in mij het weer over, ik zou te veel moeten investeren om ermee op de baan te kunnen en blijf arme student
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie groene die hier te koop staat, is anders wel lekker en niet te duur!
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenleg nog eens duidelijk uit
zelfs ik heb ne coupe gekocht met drie kinderen
Als ik al zou werken, waarschijnlijk direct, maar nu even afwachten of de Volvo kan blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenmaar dat groen blijft spuuglelijk
Ewel merci.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenEwel merci.
Dat en wit (tenzij op een PFL) zijn echt kleuren die ik niets vind op een 190, dat wit is te hoog sjaloekiegehalte en dat groen te Jaguar
Comment
-
Deze witte vind ik zalig, koplampenwissers
Komt van een leuk forum dat ik nog niet kende: http://www.w201club.nl
Comment
Comment