Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenstradge
Heeft een 190D 2.5 Turbo specifieke nadelen/minpunten tov andere modellen (betrouwbaarheid, verbruik, aangenaam om mee te rijden)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 2.5 turbo is helaas onvindbaar met de juiste goodies
en anders heb ik lot nr 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 2.5 turbo is helaas onvindbaar met de juiste goodies
en anders heb ik lot nr 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie ene zwarte overlaatst had alles wat je wil, jammer dat die kar niet zo goed was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie zwarte met (Lorinser?) pakket en leder in Lint? Wat scheelde daaraan, die zag er nog zo fris uit
Motor draaide zeer slecht en rookte blauw, carrosserie niet zo geweldig, schade gehad vooraan, speling stuur, kale banden, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas carat duchatelet, maar idd, die kar.
Motor draaide zeer slecht en rookte blauw, carrosserie niet zo geweldig, schade gehad vooraan, speling stuur, kale banden, ...
Iemand een idee of de Turbo minder betrouwbaar is dan een atmo D 2.5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat is me een te grote stap terug vrees ik
Heeft een 190D 2.5 Turbo specifieke nadelen/minpunten tov andere modellen (betrouwbaarheid, verbruik, aangenaam om mee te rijden)?
Tenzij je toevallig een hele goeie tegenkomt natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk denk dat een gewone 2.5 het verschil in taks niet waard is ivm een 2.0.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk denk dat een gewone 2.5 het verschil in taks niet waard is ivm een 2.0.
Dat loopt dat beetje zachter, klinkt romig, en is eigelijk belange niet te traag. Op autostrade constant 160-170 heeft ie geen last mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvoor mij 100% wel
Dat loopt dat beetje zachter, klinkt romig, en is eigelijk belange niet te traag. Op autostrade constant 160-170 heeft ie geen last mee.
En als er een propere passeert zoals hier nu op het forum, zou ik die niet laten staan omdat het maar een 2.0 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHet algemeen probleem blijft: een propere 190D vinden.
En als er een propere passeert zoals hier nu op het forum, zou ik die niet laten staan omdat het maar een 2.0 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDa's ook waar, maar ik vind 72 pk in zo'n auto gewoon echt te weinig en zo'n 5 cilinder is toch nog dat beetje meer
Comment
Comment