Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zalige ombouw! Ik ben vroeger heel lang op zoek geweest naar zo'n achterlichten. Nooit gevonden (al heeft het pré-internet tijdperk daar miss wel mee te maken)
Ik mis die zelfsluitende achterklep nog steeds
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mja, de E30 2-deurs is toch ook even groot als de 4-deurs? De voordeur is gewoon wat langer.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nuja, als ze de achterste deuren weg hadden gelaten was het niet veel anders geweest, plaats op de achterbank is er toch niet
tja wat heb je er aan als je alleen of met twee bent? Liggen vossen in een ouwe 190 is nu ook weer niet de hemel en het is no family car.
Dan liever de grotere deuren van een 2 deurs
tja wat heb je er aan als je alleen of met twee bent? Liggen vossen in een ouwe 190 is nu ook weer niet de hemel en het is no family car.
Dan liever de grotere deuren van een 2 deurs
Waarom heb je grotere deuren nodig?
Is alleen maar onhandiger als je ergens parkeert.
De klepstoters (dat denk ik toch) van m'n D 2.5 tikken storend hard, en ze blijven dat ook warm doen, al gaat het tikkende geluid dan meestal al weg iets boven de 1000 rpm, terwijl het koud pas vanaf 2000 begint weg te ebben. Soms doet hij het ook een tijdje niet, dan komt het effe op voor 20 seconden ofzo en verdwijnt het weer. Er zit 10w40 halfsyntetisch tot aan MAX in. Zou ik er zo'n additief voor in m'n olie doen, of is vervangen de enige optie?
Comment