Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als er hout in het dash van een 190 zit, is dat dan gemakkelijk om te bouwen naar "niet-hout"?
zoals op deze foto
naar dit
Ik vind dat hout zo lelijk he, het doet me denken aan dat fake hout in touringbussen enzo
Deze 2.0d is van een kerel uit m'n straat, heeft 450.000km ongeveer maar ziet er eigenlijk nog zeer goed uit en rijdt nog perfect volgens hem Binnen een half jaartje zou ie weggaan, moest iemand interesse hebben, zeg het me maar.
Als er hout in het dash van een 190 zit, is dat dan gemakkelijk om te bouwen naar "niet-hout"?
zoals op deze foto
naar dit
Ik vind dat hout zo lelijk he, het doet me denken aan dat fake hout in touringbussen enzo
Ik heb ooit zo een setje "hout" gehad, ik heb het er nooit opgehangen.
Aan het dashboard, handschoenenkastje en deur gaat het er altijd af denk ik. Maar het zal misschien wel sporen achterlaten.
En bij sommige middenconsoles wel (zoals op foto) en andere niet (de lange versie) denk ik.
Rond de pook ook niet, dat moet je al een andere kleur gaan geven.
Houten stuur en pook zullen het gemakkelijkste zijn.
Ik heb ooit zo een setje "hout" gehad, ik heb het er nooit opgehangen.
Aan het dashboard, handschoenenkastje en deur gaat het er altijd af denk ik. Maar het zal misschien wel sporen achterlaten.
En bij sommige middenconsoles wel (zoals op foto) en andere niet (de lange versie) denk ik.
Rond de pook ook niet, dat moet je al een andere kleur gaan geven.
Houten stuur en pook zullen het gemakkelijkste zijn.
Ik vind het echt enorm lelijk
Aan die eerste foto te zien zijn het gewoon opplak/klikstukjes, maar die zul je wel moeten vervangen door de originele stukken dan denk ik. Rond de pook mag het hout blijven, da's typisch 190
Comment