Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zie toch weinig 202's rijden zonder roest, terwijl je een 201 nog vaak roestvrij ziet (vooral de latere modellen) en ze toch een stuk ouder zijn. Die ene die ik wou kopen was het jaar ervoor volledig herspoten bij Mercedes en roest al terug
Ik zie toch weinig 202's rijden zonder roest, terwijl je een 201 nog vaak roestvrij ziet (vooral de latere modellen) en ze toch een stuk ouder zijn. Die ene die ik wou kopen was het jaar ervoor volledig herspoten bij Mercedes en roest al terug
Een 190 is zo slim om te roesten onder de bagetten
En de laatste 201's zijn maar een jaar ouder dan de eerste 202's he, dus veel ouder zijn ze niet
hmmm, bij auto Vandi in Dikkebus ( door sommigen hier welgekend ) zagen mijn ouders een C200 staan. geen roest, gekende historiek, goede vorige eigenaar en zo'n 150 000km. er zit een jaar garantie op, en omwille van de zekerheid gaan mijn ouders iets bijleggen. dinsdagavond ga ik kijken.
190's blijken in Oost-Vlaanderen toch niet zo courant te koop zijn. vroeger gingen die voor geen geld, maar ondertussen zijn er al veel geexporteerd naar Afrika en zijn de prijzen serieus gestegen.
Die blauwe 202 break die er staat krijg je voor slechts €6000!
Een 190 is zo slim om te roesten onder de bagetten
En de laatste 201's zijn maar een jaar ouder dan de eerste 202's he, dus veel ouder zijn ze niet
Da's misschien ook wel waar, maar die 202's zie je ook enorm veel aan de koffer en wielkassen roesten, daar heeft een 190 ook geen bagetten natuurlijk. Maar ik ga de bagetten van de mijne wijselijk laten hangen of ik ga weer kosten doen
Een 190 is zo slim om te roesten onder de bagetten
En de laatste 201's zijn maar een jaar ouder dan de eerste 202's he, dus veel ouder zijn ze niet
maar een 201 heeft in elk geval geen 220 diesel ... ( ... pomp)
met de prijs daarvoor kan je al wat roest aanpakken
tis maar dat er wa 220's rondrijden
een 202 250 is al leuker en in break te vinden
een 201 is nu ook weer niet echt puur design om vingers van af te likken
50-50 dus
maar een 201 heeft in elk geval geen 220 diesel ... ( ... pomp)
met de prijs daarvoor kan je al wat roest aanpakken
tis maar dat er wa 220's rondrijden
een 202 250 is al leuker en in break te vinden
een 201 is nu ook weer niet echt puur design om vingers van af te likken
50-50 dus
201 heeft wel:
- Tikkende klepstoters (500) en scheurende cilinderkoppen (2.000)
Zwijg! *zoekt snel een stuk hout om vast te houden*
Toch de indruk dat m'n koelwater een kleiiin beetje zakt en het ritje zee gisteren heeft het tikken niet verbeterd
Zwijg! *zoekt snel een stuk hout om vast te houden*
Toch de indruk dat m'n koelwater een kleiiin beetje zakt en het ritje zee gisteren heeft het tikken niet verbeterd
Heel de maand juli staat mijn garage leeg
Het is te zeggen: vol 190
Ik ga een maandje Espace rijden denk ik
Comment