Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er neemt niemand op

Ik zou de km stand nog graag weten voor ik ga kijken.

Comment

• Ideaal om een 3 liter in te leggen
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Dat was ik ook aan het denken.

Daar het blok van mijn SL in, en in mijn SL iets anders

Maar tis nog wat vroeg

Comment

• Ik heb die kar hier indertijd al gepost, weliswaar zonder foto's. En toen was Carlo ook al 'geïnteresseerd', weet niet meer waarom niet meer nadien

Auto ziet er niet echt uit, maar aandrijflijn moet nog redelijk oké zijn, als ik het me goed herinner.

Is van de garagist waar m'n 2.3-16 vandaan komt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            Ik heb die kar hier indertijd al gepost, weliswaar zonder foto's. En toen was Carlo ook al 'geïnteresseerd', weet niet meer waarom niet meer nadien

Auto ziet er niet echt uit, maar aandrijflijn moet nog redelijk oké zijn, als ik het me goed herinner.

Is van de garagist waar m'n 2.3-16 vandaan komt...
            Heb je uw 2.3 ook van hem gekocht of is dit nog een ander persoon?
            Want hij heeft ook 2 auto's te koop staan.

Ik ben er gisteren niet geweest, ik kreeg geen antwoord via vaste lijn.
            En ik zal het ook maar laten.

Comment

• iemand het boek my mercedes is not for sale gelezen, en in zijn bezit ?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Ben al wel aan het twijfelen geweest, maar nog niet gekocht.

Je kan beter de originele versie kopen, die is in het Nederlands

Comment

• okay

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    Heb je uw 2.3 ook van hem gekocht of is dit nog een ander persoon?
                    Want hij heeft ook 2 auto's te koop staan.

Ik ben er gisteren niet geweest, ik kreeg geen antwoord via vaste lijn.
                    En ik zal het ook maar laten.
                    Ik heb m'n 2.3 daar gekocht ja. Is in hoofdzaak mercedes-mechanieker en verkoopt nu en dan eens een 124 of 201 en vooral 460 en 463.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      iemand het boek my mercedes is not for sale gelezen, en in zijn bezit ?

http://www.youtube.com/watch?v=fjL3P-vzoNM&NR=1
                      Ik ging dat boek eens van mijn vriendin krijgen, nog niks gezien

Comment

• Echt wel cheap nu
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Die staat al zo lang te koop en ziet er niet slecht uit, enkel door de automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Echt wel cheap nu
                          De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Die staat al zo lang te koop en ziet er niet slecht uit, enkel door de automaat?
                          Koop dat eens, Stretch. 2500 bieden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                            Koop dat eens, Stretch. 2500 bieden
                            Ik vind het schandalig dat er 16v's met automaat bestaan

Comment

• Stradge

Volgende keer mag je eens mee met een automaat, cruisen .

Comment

Ombouwen naar manueel, een leuk projectje voor jou
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

mercedes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Stradge

Volgende keer mag je eens mee met een automaat, cruisen .
                                    Deal, nu is het er nog niet van gekomen he, ge gaat u best mogen doen hoor, ik ben doe het zelver in hart en nieren

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                    Ombouwen naar manueel, een leuk projectje voor jou
                                    Ik heb de indruk dat ik hier zwaaaaar overschat wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      mercedes
                                      Ik beleef Mercedes graag op een on-Mercedes manier

Comment

• Weet er iemand een online brochure van de 190 staan? En heeft er iemand nog een referendum van de eigenaars toevallig

Comment

• nikske, maar die is te tam

Comment

Working...
                                          X