Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAls we mekaar eens passeren moet ge der zeker eens een toerke mee doen, prob is dat ik geen verschil voel van die stabi omdat... Ik alles in 1 keer heb vervangen en niet stap voor stap.
't Is trouwens geen E500 stabi maar een E60 amg stabi en evoII stabi achteraan.
6.0 met turbo's op wieldoppen
Zou daar een V12 in te lepelen zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Blijft een mooi ding!
Comment
-
Ik zit nog altijd met een vreemde ratel/nagel/rammel in verstuiver 1 tot 1500 rpm na het vervangen vd koppakking, het lijkt ook alsof hij wat meer rookt/stinkt aan de uitlaat. Al enkele keren de verstuiver losgedraaid, naar het schijnt ontlucht dat, maar het helpt niet, ATF in de diesel ook niet,... Iemand hier een idee? Iemand zei dat ik maar een nieuwe verstuiver moest steken, maar ik geloof niet dat hij plots eraan is na een reparatie. Ik denk aan lucht/vuil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk zit nog altijd met een vreemde ratel/nagel/rammel in verstuiver 1 tot 1500 rpm na het vervangen vd koppakking, het lijkt ook alsof hij wat meer rookt/stinkt aan de uitlaat. Al enkele keren de verstuiver losgedraaid, naar het schijnt ontlucht dat, maar het helpt niet, ATF in de diesel ook niet,... Iemand hier een idee? Iemand zei dat ik maar een nieuwe verstuiver moest steken, maar ik geloof niet dat hij plots eraan is na een reparatie. Ik denk aan lucht/vuil?
Lucht niet. Dat je die moet lossen om te ontluchten is ook zever². Zo'n systeem ontlucht zichzelf.
Als het écht 100% zeker uit de verstuiver komt, zit er maar één (degelijke) oplossing op: vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenLucht niet. Dat je die moet lossen om te ontluchten is ook zever². Zo'n systeem ontlucht zichzelf.
Als het écht 100% zeker uit de verstuiver komt, zit er maar één (degelijke) oplossing op: vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is toch bij de meeste auto's zo? Althans bij alle benzen die ik al gereden heb.
Comment
-
Het valt me op dat er in de mijne soms een erg hoog gezoem/gezang hoorbaar is achteraan, vooral bij remmen op de motor, gas lossen en met momenten op hogere snelheden als op de autostrade, waarschijnlijk het differentieel dat ik hoor dus. Is dat eigen aan een 190(/oude auto) of moet ik me zorgen beginnen maken over het diff?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenGe moet eens in mijn kar komen zitten, dan wete wa lawaai is
Banden, remmen, diff, steentjes, ploffen in de uutlaat, motor, vreemde tikken, alles hoor je
Net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk zaterdag naar Italïe rij met de mijne, eens benieuwd of hij zich gedraagt
Ik blijft wel met een rammel van de verstuiver tot 1500 rpm zitten maar hij rijdt goed voorlopig dus hopelijk krijg ik daar geen last van
Comment
-
ik was gister op babybezoek bij vrienden van wie de vrouw op haar 18e de 190d van opa kreeg, ikke ergens wel stikjaloers toen
nu is ze 30, 2de kindje net geboren, 190d heeft geen isofix + hij begon naar mazout te stinken + ze kreeg de renault modus van zelfde opa
resultaat 190d is net verkocht voor 1250 gekeurd zonder enig probleem behalve mazoutgeur op 275000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik was gister op babybezoek bij vrienden van wie de vrouw op haar 18e de 190d van opa kreeg, ikke ergens wel stikjaloers toen
nu is ze 30, 2de kindje net geboren, 190d heeft geen isofix + hij begon naar mazout te stinken + ze kreeg de renault modus van zelfde opa
resultaat 190d is net verkocht voor 1250 gekeurd zonder enig probleem behalve mazoutgeur op 275000
Comment
Comment