Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Een miljoen miljard pk's!
    Mja, daarjuist eens op 9levens gekeken, daar was er sprake van een 100 tal.

Daar kan ik precies meer info vinden over uw sierkwie geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      ik gok op 250-275 pk

260 inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        260 inderdaad.
        Weet jij soms de specs van het koppel met een 2.6? want eerlijk gezegd lees ik enkel over de 3.0.

Comment

• Deze ziet er vet uit

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Deze ziet er ook goed uit:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Eerste valt echt iets leuks van te maken maar moet wel serieus wat lager. De tweede ziet er een erg zuivere en eerlijke auto uit

Comment

• Toerenteller op een 190D

Comment

• Wel spijtig dat ze beiden in het Limburgse staan.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Wel spijtig dat ze beiden in het Limburgse staan.
                  Je bedoelt trage diesels?

Comment

Je bedoelt trage diesels?
                    Ik snap je post niet?

Btw hoe zit het nu met die dieseltaks? Gaat het nog de moeite zijn om een diesel te kopen omwille van het prijsverschil of komt het door die taksen uiteindelijk op hetzelfde neer als bij een benzine?

Mijn ouders (nuja vooral moeder) helemaal flippen dat diesels duurder gaan worden, maar dat is dacht ik enkel voor als je een 'nieuwe' inschrijft en niet als je al met diesel rijdt? Of gaat de jaarlijkse taks ook omhoog?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• het enige wat ik weet is dat misschien in de toekomst de prijs van diesel zelf omhoog kan gaan...

(ps. ik dacht limburg en diesel: beide traag? (vroeger dan toch ) )

Comment

• Dieseltaks bestaat al jaren niet meer.

Benzjes 190

Comment

het enige wat ik weet is dat misschien in de toekomst de prijs van diesel zelf omhoog kan gaan...

(ps. ik dacht limburg en diesel: beide traag? (vroeger dan toch ) )
                          Azo, nu snap ik em.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• In juni heb ik hem misschien terug

Comment

• Gade hem terug kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Gade hem terug kopen?
                                In juni krijgt de persoon die hem nu heeft de W204 van zijn vader.
                                Dus de kans zit er wel in ja

Comment

• Km-stand ...

Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                    In juni heb ik hem misschien terug
                                    Zaligheid.
                                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                    Current:
                                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                    Ex:
                                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Staat al een hele poos te koop. Ze waren aan €7000 begonnen als ik me niet vergis. Zal nog wel wat afmoeten alvorens die weg raakt.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Staat al een hele poos te koop. Ze waren aan €7000 begonnen als ik me niet vergis. Zal nog wel wat afmoeten alvorens die weg raakt.
                                        Wat is een correcte prijs voor dieje ... afgaand op de foto ... ?
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Tja wie wilt dat nog kopen? Een auto met zoveel km zal nooit meer wat waard zijn, alleen voor de zot of jezelf.
                                          In zo'n 16V moet je toch wat meer geld pompen dan in een gewone 190. W201 heeft bijvoorbeeld al onmiddellijk de distributieketting laten vervangen op de zijne. Is zo'n auto dat überhaupt nog waard? Het kan toch bijna niet anders dat die al serieus wat compressie kwijt is.
                                          Men zegt dat de twee spatborden te vervangen zijn en er dan nog blutsen zijn, da's toch ook niet niets. Ik denk dan toch al aan meer dan €1000 carrossiewerk.

Volgens mij is het uiteindelijk goedkoper om ééntje van €7000 te kopen ofzo.

€3000 bieden, misschien iets meer geven en carrosserie dan wel zo laten?
                                          Maar die mensen zijn nog niet klaar om hem te verkopen denk ik. Is echt nog hoog geprijsd. Dan liever die uit Luik met dat niet zo frisse interieur denk ik.
                                          Last edited by Gere; 03/11/2011, 00:09.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X