Op die onderste foto ziet het er een mini-car uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Comment
-
Omdat het interieur doet vermoeden dat de kilometerstand klopt.
De auto moet ook zeer goed zijn van lak aangezien er gespoten is geweest.
Dat bumpers, klinken, spiegels en logo's meegespoten zijn dat kan ik nog begrijpen maar dat ze de latjes onder de koplampen vergeten zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
de wagen staat eigenlijk in Esen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten*facepalm*
Ik kon al 3 16v's gekocht hebben voor mijn wrak.
Comment
-
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Zalige karIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenKan sportline onderstel zijn of doorgezakt na de vele jaren, veel 190's hebben dat. verlagen zichzelf standaard naarmate ze ouder worden
Ze beginnen bij Bompa en eindigen bij John zonder kosten
Weet niet goed hoe dat gaat, dat 'doorzakken'. Maar volgens mij is de enige mogelijkheid tot een aanzienlijk hoogteverschil ofwel veren die afbreken (wat plausibel is), of andere veren die gemonteerd geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenKan sportline onderstel zijn of doorgezakt na de vele jaren, veel 190's hebben dat. verlagen zichzelf standaard naarmate ze ouder worden
Ze beginnen bij Bompa en eindigen bij John zonder kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWeet niet goed hoe dat gaat, dat 'doorzakken'. Maar volgens mij is de enige mogelijkheid tot een aanzienlijk hoogteverschil ofwel veren die afbreken (wat plausibel is), of andere veren die gemonteerd geweest zijn.
Mijn eerste 190 was ferm ingezakt, vooral achteraan en er was niks gebroken of vervangen. Kan het echt niet zijn dat de veren wat moeite krijgen en gewoon wat meer ineen zakken? Ik weet dat ge eens gezegd hebt dat dat niet kan maar ge ziet toch echt veel meestal on-onderhouden 190's die half tegen de grond hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenMijn eerste 190 was ferm ingezakt, vooral achteraan en er was niks gebroken of vervangen. Kan het echt niet zijn dat de veren wat moeite krijgen en gewoon wat meer ineen zakken? Ik weet dat ge eens gezegd hebt dat dat niet kan maar ge ziet toch echt veel meestal on-onderhouden 190's die half tegen de grond hangen.
Volgens mij kan dat niet. En een veer die gebroken is zie je niet altijd, zeker niet achteraan, omdat 1/4'de van de veer verscholen zit in de draagarm.
Op de 300TE was er ook een achterveer gebroken, en dat kon ik pas zien bij volledige demontage.
De meeste on-onderhouden 190'ers die ik zie rijden en die tegen de grond hangen achteraan zitten vol tsjoefen of er zit 400kg kranten in de koffer.
Comment
-
Comment
Comment