Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Die eerste heeft alleszins geen onderhoudsboekje, daar had ik al eens voor gemaild een tijd terug uit interesse.
Alleen een car pass, maar dat geeft helemaal geen zekerheid bij een oude wagen.
Km stand kan kloppen, maar als ik zo veel geld zou uitgeven, wil ik daar wel 100% zeker van zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat de gek eraan geeft hé, ik heb ook wat meer betaald om een fris, origineel exemplaar te hebben. Ze worden zeldzaam in diesel en zeker in 2.5.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDie eerste zijn dashboard klopt toch niet....?
Vanaf facelift toch meer hout?
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenTja, maar uiteindelijk heb jij toch ook al redelijk wat kosten moeten doen? Dat kan bij die 'nieuwe' evengoed het geval zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNeen, kan perfect hoor ik geloof dat de lange middenconsole pas in 1991 kwam (ervoor wel in optie als ik me niet vergis), de facelift was er al van 1988.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenAuto is dan ook van 1993 staat er.
Dan heb je een punt inderdaad!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet gezien
Dan heb je een punt inderdaad!
Misschien een Hollandse import of zoiets...?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Taksvrij duur kopen is niet altijd beter.
Comment
-
Bwa. Kilometerstand lijkt wel te kloppen als je naar pedalen en bestuurdersstoel kijkt.
Dat kan je ook heel wat onderdelen uitsparen.
Comment
-
Zo rammelen in die pulserende opstelling.
Wel interessante test. Alles was anders toen, je kon amper spreken van concurrentie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZoooo fout maar zo heerlijk eighties!
Comment
-
Nooit doorgebroken zo blijkt nu.
Comment
Comment