Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat rijdt een 190 toch goed, ik schrik er nog vaak van
Daarnet nog eens genoten van een nachtelijk ritje. Lekker smooth cruisen of foorhard bochten pakken, hij kan het allemaal
Wat rijdt een 190 toch goed, ik schrik er nog vaak van
Daarnet nog eens genoten van een nachtelijk ritje. Lekker smooth cruisen of foorhard bochten pakken, hij kan het allemaal
So damn right!!!
Wanneer gaan we eens gezamenlijk een flink potje fijnstof de lucht in blazen met de 190D's?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
In 1994 nog een jaar met een 190d 1984 gereden. Ik herinner mij vooral dat hij hinderlijke schokte bij het vertrekken in eerste. Voor de rest wel zuinig (6l) en stil ondanks slechts 4 versnellingen. Alleen stond de bestuurdersstoel praktisch tegen de achterbank met mijn 1m90....
Had ik ook al in gedachten, maar vindt maar eens een goedkope 123 hé...
meesten zijn met roest eraan. Je kan wel koopjes beginnen te doen. De meesten hebben hun taak in nederland als belastingsvrij vehikel vervuld.
Hoe wel rekening met minstens 5jaar minimaal onderhoud en vele kilometers. Bij benzines zijn het allemaal gasinstallaties met veel problemen, bij de diesels achterstallig onderhoud
meesten zijn met roest eraan. Je kan wel koopjes beginnen te doen. De meesten hebben hun taak in nederland als belastingsvrij vehikel vervuld.
Hoe wel rekening met minstens 5jaar minimaal onderhoud en vele kilometers. Bij benzines zijn het allemaal gasinstallaties met veel problemen, bij de diesels achterstallig onderhoud
Comment