Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Betrouwbaarheid? Ask RRD die 500.000 km haalde op gas zonder onderhoud.
Ah, staat er geen turbo meer op dit blok? Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn hé, maar een diesel in zo'n kar blijft toch nog betrouwbaarder (geen ontsteking, lage belasting) hé.
Ah, staat er geen turbo meer op dit blok? Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn hé, maar een diesel in zo'n kar blijft toch nog betrouwbaarder (geen ontsteking, lage belasting) hé.
Die 200 verschil maken de zaak ook weer niet vind ik.
Da's waar, maar het blijft veel geld voor een trage auto natuurlijk. Ik hoop dat het met het nieuwe systeem niet nog duurder wordt
Maar ik rij er zo graag mee dat ik met plezier 20 uurtjes extra werk
Tja, 532 ballen ofzoiets voor 94 pk, das wel afrip
Maar dan rij ik ermee en kan het me niet meer schelen
WTF? Ik betaal minder voor mijn IS en die heeft 136PK. Of is het puur naar die 2500cc dat ze kijken? Fuck logic.
(nuja, niet dat ik niet blij ben hoor dat ik minder moet betalen )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Schnelle Lieferung und hervorragende Preise für MERCEDES-BENZ 190 (W201) D 2.0 (201.122) Ersatzteile
115 070 zijn de Sportline dempers vooraan
115 071 zijn de standaard dempers vooraan
106 878 zijn de Sportline dempers achteraan
106 880 zijn de standaard dempers achteraan
De prijzen zijn behoorlijk laag
Mijn 16v kan mss wel vooraan andere dempers gebruiken, de 190D mss rondom (vooraan zitten ze er 112k op = nog niks , achteraan 311k).
Alles is normaal nog ok voor de keuring, maar er zal toch al wat sleet op zitten zeker
Maar dan is de vraag of ik op die 190D ook Sportline zou steken of niet.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Is de wagen van een kameraad die hij ooit van djenne kocht en later de 2.0 heeft laten inleggen van mijn ex 190E 2.0. Auto staat op 190.000 km maar motor heeft er maar een goeie 110.000 gelopen. (motorswap staat uiteraard niet op publieke verkoopswebsites beschreven maar kan adhv de motorcode gecontrolleerd worden)
Comment