Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Nogmaals een EVO I :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichtenfak, zalig! waar gezien?
Comment
-
-
het geheel past niet bij elkaarsorry
waarom die matte grille? waarom (in mijn ogen) die lelijke sideskirts en voorbumper? Al goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Een 190 is "goed" voor mij als hij een klein beetje verlaagd is en er mooie velgen onder zitten. Meer moet dat niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichtenhet geheel past niet bij elkaarsorry
waarom die matte grille? waarom (in mijn ogen) die lelijke sideskirts en voorbumper? Al goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Een 190 is "goed" voor mij als hij een klein beetje verlaagd is en er mooie velgen onder zitten. Meer moet dat niet zijn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Heb hem zo gekocht, wacht al 2maand op crome grill, onderste deel van bumper zou ik er afdoen of toch de originele steken, daarover twijfel ik nog. Maar die zwart matte grill trekt inderdaad op niets! xp bij de saab was de bedoeling alles in het donkergrijs te steken ipv zwart, sommige carrosiers kennen dit verschil blijkbaar niet.. Maar saabje boeit me niet veel op het moment. Voor de rest staat de mercedes naar mijn zin prachtig opgekuist. Kschaam me eigenlijk om rond te rijden met die zwarte grill, verkrachting van het uber merk. Normaal dit weekend is dit in orde, heb geen tijd in de week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haes Bekijk BerichtenHeb hem zo gekocht, wacht al 2maand op crome grill, onderste deel van bumper zou ik er afdoen of toch de originele steken, daarover twijfel ik nog. Maar die zwart matte grill trekt inderdaad op niets! xp bij de saab was de bedoeling alles in het donkergrijs te steken ipv zwart, sommige carrosiers kennen dit verschil blijkbaar niet.. Maar saabje boeit me niet veel op het moment. Voor de rest staat de mercedes naar mijn zin prachtig opgekuist. Kschaam me eigenlijk om rond te rijden met die zwarte grill, verkrachting van het uber merk. Normaal dit weekend is dit in orde, heb geen tijd in de week
Velgen vind ik wel knap, doen me denken aan de Hartges voor BMW E30.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNice, dan nog een setje originele koplampen ipv die heldere, en oranje pinkers, en pinkerloze-spiegels, en dit kan wel eens een knappe kar worden.
Velgen vind ik wel knap, doen me denken aan de Hartges voor BMW E30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenGoed idee ook om het onderste van de bumper weg te halen. Dat vind het lelijkste deel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haes Bekijk BerichtenHeb hem zo gekocht, wacht al 2maand op crome grill, onderste deel van bumper zou ik er afdoen of toch de originele steken, daarover twijfel ik nog. Maar die zwart matte grill trekt inderdaad op niets! xp bij de saab was de bedoeling alles in het donkergrijs te steken ipv zwart, sommige carrosiers kennen dit verschil blijkbaar niet.. Maar saabje boeit me niet veel op het moment. Voor de rest staat de mercedes naar mijn zin prachtig opgekuist. Kschaam me eigenlijk om rond te rijden met die zwarte grill, verkrachting van het uber merk. Normaal dit weekend is dit in orde, heb geen tijd in de week
Zijn 17"ers zeker uw velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenKomt dan mss wel nog in orde, heb die nergens te koop zien staan?
Zijn 17"ers zeker uw velgen?
en auto staat nog altijd op 2dehands.be
Comment
Comment