Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
    ik twijfel toch of het een echte is. Velgen zijn nogal smaakloos.
    Ik heb hem nog nooit gespot, zijn het niet de originele 17" 5-spaaks?

Comment

• Ik heb hem ook al gezien in Geraardsbergen Centrum nog niet zo lang geleden zelfs, denk 3 weken geleden.

Comment

• EVO I:
        Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
          fak, zalig! waar gezien?
          Beetje laat, maar goed, was in Honselersdijk aan de kaaien van FloraHolland.

Comment

• Last edited by ; 08/08/2013, 13:08.

Comment

• Stoere bak
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• het geheel past niet bij elkaar sorry
                waarom die matte grille? waarom (in mijn ogen) die lelijke sideskirts en voorbumper? Al goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Een 190 is "goed" voor mij als hij een klein beetje verlaagd is en er mooie velgen onder zitten. Meer moet dat niet zijn.

Comment

het geheel past niet bij elkaar sorry
                  waarom die matte grille? waarom (in mijn ogen) die lelijke sideskirts en voorbumper? Al goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Een 190 is "goed" voor mij als hij een klein beetje verlaagd is en er mooie velgen onder zitten. Meer moet dat niet zijn.
                  1 of 2 jaar geleden had je dit zeker een vette bak gevonden.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Totaal mijn smaak niet, die 190.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Heb hem zo gekocht, wacht al 2maand op crome grill, onderste deel van bumper zou ik er afdoen of toch de originele steken, daarover twijfel ik nog. Maar die zwart matte grill trekt inderdaad op niets! xp bij de saab was de bedoeling alles in het donkergrijs te steken ipv zwart, sommige carrosiers kennen dit verschil blijkbaar niet.. Maar saabje boeit me niet veel op het moment. Voor de rest staat de mercedes naar mijn zin prachtig opgekuist. Kschaam me eigenlijk om rond te rijden met die zwarte grill, verkrachting van het uber merk. Normaal dit weekend is dit in orde, heb geen tijd in de week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haes Bekijk Berichten
                        Heb hem zo gekocht, wacht al 2maand op crome grill, onderste deel van bumper zou ik er afdoen of toch de originele steken, daarover twijfel ik nog. Maar die zwart matte grill trekt inderdaad op niets! xp bij de saab was de bedoeling alles in het donkergrijs te steken ipv zwart, sommige carrosiers kennen dit verschil blijkbaar niet.. Maar saabje boeit me niet veel op het moment. Voor de rest staat de mercedes naar mijn zin prachtig opgekuist. Kschaam me eigenlijk om rond te rijden met die zwarte grill, verkrachting van het uber merk. Normaal dit weekend is dit in orde, heb geen tijd in de week
                        Nice, dan nog een setje originele koplampen ipv die heldere, en oranje pinkers, en pinkerloze-spiegels, en dit kan wel eens een knappe kar worden.

Velgen vind ik wel knap, doen me denken aan de Hartges voor BMW E30.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Goed idee ook om het onderste van de bumper weg te halen. Dat vind het lelijkste deel.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Nice, dan nog een setje originele koplampen ipv die heldere, en oranje pinkers, en pinkerloze-spiegels, en dit kan wel eens een knappe kar worden.

Velgen vind ik wel knap, doen me denken aan de Hartges voor BMW E30.
                            Die lichten vind ik juist niet verkeerd, en die spiegels ook niet xp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Goed idee ook om het onderste van de bumper weg te halen. Dat vind het lelijkste deel.
                              Denk dat het nog altijd knapper. Gaat zijn met het onderste deel. Weg ipv de originele bumper terug te steken..

Comment

• Morgen wordt de mijne 24 jaar oud!

Feestje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haes Bekijk Berichten
                                  Heb hem zo gekocht, wacht al 2maand op crome grill, onderste deel van bumper zou ik er afdoen of toch de originele steken, daarover twijfel ik nog. Maar die zwart matte grill trekt inderdaad op niets! xp bij de saab was de bedoeling alles in het donkergrijs te steken ipv zwart, sommige carrosiers kennen dit verschil blijkbaar niet.. Maar saabje boeit me niet veel op het moment. Voor de rest staat de mercedes naar mijn zin prachtig opgekuist. Kschaam me eigenlijk om rond te rijden met die zwarte grill, verkrachting van het uber merk. Normaal dit weekend is dit in orde, heb geen tijd in de week
                                  Komt dan mss wel nog in orde, heb die nergens te koop zien staan?
                                  Zijn 17"ers zeker uw velgen?

Comment

Komt dan mss wel nog in orde, heb die nergens te koop zien staan?
                                    Zijn 17"ers zeker uw velgen?
                                    hopelijk zijn het de mijne...
                                    en auto staat nog altijd op 2dehands.be
                                    Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Beetje raar antwoord? :p ik wil weten of uw velgen 17" zijn... Vermoed van wel.

Comment

• te zien hoe ge uw zin leest he :p

ja 17''

Comment

Working...
                                        X