Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alleen die 'ideale basis om te tunen' doet me wat huiveren..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ze moet nog een jaar studeren ... madam wil van haar problemen polo vanaf ... en wil het liefste een 201 hebben een 124 wil ze ook ... maar ze mag voorlopig nog niet van haar ouders...
Maar een benzine is eigenlijk geen optie ... ze doet jaarlijks ook zo'n 30.000km's...
Da's toch zever he, 'niet mogen van haar ouders'? Ze is toch oud genoeg om zelf te beslissen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nog eens vermelden dat dit de beste auto ter wereld is
Doe er 40.000 km per jaar mee, dat ding blijft geweldig. Comfy, smooth, veilig en toch speels als je erom vraagt. Die 2.5 atmodiesel heeft zo'n zalig karakter, elke rit met dat ding is feest . Moet stilaan dringend iets moderner kopen om fiscale redenen en vind niets dat even goed is
Ik hou hem/een 190 voor erbij als dat lukt.
Doe er 40.000 km per jaar mee, dat ding blijft geweldig. Comfy, smooth, veilig en toch speels als je erom vraagt. Die 2.5 atmodiesel heeft zo'n zalig karakter, elke rit met dat ding is feest . Moet stilaan dringend iets moderner kopen om fiscale redenen en vind niets dat even goed is
Wijze woorden
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Zal nog niet voor direct zijn denk ik, ik hou hem privé nog even bij tot ik een 16v bij elkaar gespaard krijg ofzo
Grappig om u tegen te komen trouwens
234.xxx, ben ik u aan het inhalen ?
Ergens spijtig dat de kilometers er snel beginnen bij te komen, maar elke kilometer is plezier en hij is ervoor gemaakt hé.
Comment