Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iets vreemds eigenlijk die hoge prijzen van die 190D's.
Is daar nog altijd zo'n grote vraag naar voor export dan?
Ik denk dat de echt dure exemplaren eerder voor liefhebbers bedoeld zijn en daarom zo duur zijn
Hopelijk blijven de 190E's nog wat cheap, hoewel ze voor propere exemplaren ook al wat durven vragen
Ik snap ECHT niet waarom 90 procent van de zoekertjes in zo'n slecht Nederlands is geschreven he
Wanneer het een allochtone verkoper is kan ik dat nog ietwat begrijpen, maar ik heb al vaak voorgehad dat het gewoon een Belg was...
Ik snap ECHT niet waarom 90 procent van de zoekertjes in zo'n slecht Nederlands is geschreven he
Wanneer het een allochtone verkoper is kan ik dat nog ietwat begrijpen, maar ik heb al vaak voorgehad dat het gewoon een Belg was...
een boer moet zijn land bewerken, niet te veel opstellen schrijven
1.8 carbu idd, zilvergrijs mét deksels, eerste eigenaar, blanco gekeurd, 175000 km voor 1400 euro
Verkoper was een zekere Fernand en hij stond voor een villa
1.8 carbu idd, zilvergrijs mét deksels, eerste eigenaar, blanco gekeurd, 175000 km voor 1400 euro
Verkoper was een zekere Fernand en hij stond voor een villa
Carbu was toch altijd 2.0 ? Stond al een tijd te koop hoor, eerst zonder foto's
Comment