Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    I know.. Bedoelde eigenlijk 300D sedan.

Break is praktisch, maar in een sedan heb je denk ik meer dat knusse Benz gevoel.
    Waarom dan een break gekocht? Enkel voor de kleur ofwa .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
      Waarom dan een break gekocht? Enkel voor de kleur ofwa .
      Ik wou een break omdat: praktisch, en ik vind breaks leuk (behalve in het geval van de Citroën XM break, of van die breaks waar ze gewoon de sedan versie van genomen hebben en daar een stuk opgezet hebben, zoals bij sommige jappen). Maar, 't gras is altijd groener aan de overkant. :/

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan;5500081
          [URL
          http://www.kapaza.be/nl/mercedes-benz/mercedes-190-d-nieuwstaat-echte-km-s-101-000-met-c-91561783.htm[/URL]
          5000 eur gekeurd als oldtimer... Prijzen beginnen precies E30 proporties aan te nemen...

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• met dat verschil een e30 dat in feite voor geen kloten waard is, dat rijdt als een capri of een manta onder een bmw-koets

Comment

• Vorige week een rode 190 tegengekomen op de brug van Vilvoorde, er lagen 3 kajaks op, gewoon als daily maar in heel mooie staat.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                met dat verschil een e30 dat in feite voor geen kloten waard is, dat rijdt als een capri of een manta onder een bmw-koets
                Goh, bedoel je nu een standaard E30 in boot modus?

Met een Capri of Manta heb ik nog nooit gereden, dus kan de vergelijking niet maken. Wel klopt het dat de 190 qua kwaliteit feel in het interieur toch wel een pak beter is. E30 is nogal plastiekerig op dat vlak, terwijl een 190 erg solide is. Maar de E30 heeft z'n looks en geschiedenis mee van de E30 M3, dus daarom dat hij zo populair is (cult wagen). Persoonlijk vind ik een standaard E30 veel mooier dan een standaard 190. Maar een 190 met 16v kit (en liefst met een leuke benzinemotor onder de kap) zou ik wel durven inruilen voor m'n E30.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

met dat verschil een e30 dat in feite voor geen kloten waard is, dat rijdt als een capri of een manta onder een bmw-koets
                  E30 heeft toch onafhankelijke ophanging vanachter? Capri en Manta waren starre achteras.

Comment

• maar even nijdig in nat en even driftbaar, alleen wat minder parasietreakties

Comment

maar even nijdig in nat en even driftbaar
                      Dat maakt de E30 net zo geliefd.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• inow

Comment

• Verschil voel je wel goed als je in een bocht over een put(deksel) rijdt. Met starre achteras zal je dan rapper een kwispel in de kont voelen. Onafhankelijke ophanging vangt dat veel beter op.

Comment

• een e30 heeft dat ook nog hoor, pas vanaf de multilink (van de 190...) !s het bij rwd's eruit

Comment

• Maar een E30 zal het toch al minder hebben dan een Capri met z'n starre as en bladveren.

Comment

• hij was alleszins al wat veiliger als de e21 ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                  Een 190d krijg je volgens mij nog lager dan die 5.1!
                                  Dan is het echt niet meer leuk.

Ik heb nooit een hele tank kunnen ecorunnen met de mijne

Even nagekeken en bij mij is het laagste ooit 5.29 geweest (4-bak) en ik denk dat het op vakantie was naar Oostenrijk en Italië op 25/07/2005.
                                  De auto had toen +/- 363.000km vertelt mijn lijstje.

Bijgevoegde Bestanden
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

• ik durf toch ook een beetje te twijfelen aan die 4.4 liter ergens...tenzij het stuk 70 bij die wegenwerken erg lang was

Comment

die bmw haters toch

Comment

• omdat ik geen lover ben =/ haten he

ze maken fijne automobielen, alleen hun eigenaars he

Comment

• Voor mij de voorste, maar dan met koplampwissers graag.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X