Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
het énige ik toen knap vond bij tuningbenzen was de ori sec-motorkap (inclusief de lichtblokken en de bumper, want anders schenen de mistlichten door de rooster) op een sedan, moest ik op mijn 15 een 260se kunnen betaald hebben, ik had dat gedaan, incl verlaging en een alpine stereo
tegen ik 21 was en de eerste benz kocht...een okkazie 260se, vond ik het al duur en wat belachelijk en wou ik becker
het énige ik toen knap vond bij tuningbenzen was de ori sec-motorkap (inclusief de lichtblokken en de bumper, want anders schenen de mistlichten door de rooster) op een sedan, moest ik op mijn 15 een 260se kunnen betaald hebben, ik had dat gedaan, incl verlaging en een alpine stereo
tegen ik 21 was en de eerste benz kocht...een okkazie 260se, vond ik het al duur en wat belachelijk en wou ik becker
let op showen michelin trx band dat profiel
andersom ging ook overigens
Die diepbed gulli's..
Klassieke grille op coupé is ook best geslaagd. Iets wat ik nog zou durven doen als ik een CLK zou hebben.
De SEC grille blijft wel vet (op een C126). Vorige week nog een C126 gekruist, wat een badass zicht (ook omdat het zo'n brede grille is).
CLK grilles zijn niet zo badass, omdat die even breed zijn als de gewone kalender grilles en dus te smal lijken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De SEC grille heb ik nooit begrepen. Ik vind de klassieke grille oneindig veel mooier. Toen al en nu nog.
Ik vond het 'vroeger' als Benz-leek nog knap. Maar hoe meer ik het zie, hoe meer ik zie dat het gewoon niet klopt qua proporties. En ik ben de klassieke grille ook meer gaan appreciëren. Zo erg zelfs dat ik ik de standaard 'avantgarde' grilles op nieuwe Benzen (of de laatste W209 CLK) mottig vind.
Comment