Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
maart 2009: Mijn 190E 1.8i sportline
Wel nog wat werk aan, join de culasse moet vervangen worden. Nieuwe grill vooraan(zit een deuk in), en een beetje opkuisen, voor de rest aan carrosserie geen schade, geen deuken.
Vanbinnen mooi opgekuist, enkel deurbekleding achteraan is wat kapot.
maart 2009: Mijn 190E 1.8i sportline
Wel nog wat werk aan, join de culasse moet vervangen worden. Nieuwe grill vooraan(zit een deuk in), en een beetje opkuisen, voor de rest aan carrosserie geen schade, geen deuken.
Vanbinnen mooi opgekuist, enkel deurbekleding achteraan is wat kapot.
Ik zoek een mercedes 190 met automaat (1.8 of 2.0 benzine of 2.0/2.5 diesel). Dit in de buurt van Sint-Truiden.
Zoeken op sites als kapaza of 2dehands.be levert niet echt gewenste resultaten op.
Er staat een aardige 190 2.5 diesel in Houthalen (ingevoerd uit Duitsland) maar ik vermoed dat er aan de kilometerteller geprutst is :o(
Het feit dat het dashboard vervangen is en dat info over de toenmalige stand niet kan bewezen worden, doet me het ergste vermoeden.
Ik zoek een mercedes 190 met automaat (1.8 of 2.0 benzine of 2.0/2.5 diesel). Dit in de buurt van Sint-Truiden.
Zoeken op sites als kapaza of 2dehands.be levert niet echt gewenste resultaten op.
Er staat een aardige 190 2.5 diesel in Houthalen (ingevoerd uit Duitsland) maar ik vermoed dat er aan de kilometerteller geprutst is :o(
Het feit dat het dashboard vervangen is en dat info over de toenmalige stand niet kan bewezen worden, doet me het ergste vermoeden.
En een 190 2.0 (122pk) uit 1992 met automaat is het geworden.
Zag er nog erg goed uit en alles werkte nog prima (schuifdak, el. spiegel, kachelaanjager, ...)
Alleen de automaat leek me niet echt graag van 2 naar 3 te schakelen, maar dat is misschien omdat de olie moet vernieuwd worden en omdat hij koud stond.
Iemand ervaring mee?
Heb hem pas dit weekend. Zal jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen !
Van je ouders geweest?
Hoeveel km's?
Sportline is altijd leuk .
Is idd van mijn ouders geweest. Heeft enkele jaren stil gestaan in de garage. Nieuwe culasse. Blok volledig gereviseerd. Nieuwe uitlaat. (vorige zaten gaten in en was volledig verstopt).
Heeft een 195000km.
Nu moet er nog gezocht worden naar een oplossing voor de ruiten vooraan (gaan niet meer open, en de remlichten die niet meer werken: is geen zekering die gesprongen is.. eerder een kabel die weggeroest is....)
Daarna binnensteken in de garage want er is ook nog een probleem met de temperatuur.. De ventilator schiet niet aan op 90 graden dus dan moet hij stilgelegd worden of hij blijft stijgen...
Daarna binnensteken in de garage want er is ook nog een probleem met de temperatuur.. De ventilator schiet niet aan op 90 graden dus dan moet hij stilgelegd worden of hij blijft stijgen...
Hoogstwaarschijnlijk de temperatuurvoeler, ik heb hetzelfde gehad en nog enkele andere 190-eigenaars ook, kostte een dikke 30€ bij mij en is eenvoudig te vervangen.
Kijk ook eens in dit topic:
Comment