Moeilijke zoektocht , de meeste sportlines zijn naftes.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten[GZ] 190d 2.0 of 2.5 atmo
Verplichte eigenschappen:
Sportline uitvoering met de gullis (alles)
Schuifdak
Facelift
Geen spoiler
Metallic kleur
Liefst < 200.000km
Manueel!
Dus in feite Ugeken zijn kar, maar dan de dieselvariant.
Zit geen haast achter
Kom maar af met de links
Doe me een bod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDe mijne voldoet aan dat alles, buiten de sportline (wel Cocoon )
Doe me een bod
Doe maar via PM, dan zijn ze goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTurbo = te veel pk voor verzekering of wat is het prob?
Comment
-
Fuck, verkocht.
* Als de auto op een boerderij staat wil ik een uitzondering maken voor de km-stand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVolgens mijne garagist brol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenhttp://www.koopjeskrant.be/mercedes_...dKeywords=190d
Fuck, verkocht.
* Als de auto op een boerderij staat wil ik een uitzondering maken voor de km-stand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGek dat je dan een bmw hebt eigenlijk
Jij nog geen horrorverhalen gehoord van die 190 & 124 2.5 turboblokken?
Comment
-
Jij nog geen horrorverhalen gehoord van die 190 & 124 2.5 turboblokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie oude rommel komt er bij ons niet meer in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtendie dingen zijn zo goed als onvindbaar met een manuele bakShop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Iemand hier meer info over eigenlijk?
Misschien wel iets om de SL te vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenenkel nieuwe rommel?
Comment
Comment