Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Mannheim is net geen 400 km (toch van bij mij), ben er vorige week nog geweest.

Goed te doen qua afstand
    Ik heb me voorgenomen om er pas een te kopen als ik alles kan betalen (incl. brandstofkosten, taksen, verzekering,...), en dan moet ik nog wel ff sparen, gelukkig heb ik nu ook een bijjob in het jaar
    Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Hoe mooi die ook lijkt te zijn, ik zou toch opteren voor een metallic lak, die uni-lak heeft na 20 jaar al zijn beste tijd gehad... Metallic lak krijg je meestal wel nog vrij mint mits wat detailing..
    Voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      7G-tronic in een 190... ik mag er nog niet aan denken
      Ik hoop dat je dat niet serieus nam?
      Van zodra steben al spreekt over "uitboren" is 'em zeker beginnen lullen
      Laatste waar ik aan denk mbt tuning.
      Last edited by ; 19/08/2010, 19:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Intercoolertje steken, turbodruk beetje omhoog, pomp wat opdraaien, en whoppaaa...
        Kan je daar per stap wat cijfers op plakken?
        Intercooler lijkt mij wel catchy.

Comment

• Ik ben niet snel jaloers op een dieselmobiel ma godvergloeiende carlito! Das toch een ferme ketel ze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            ok, DIE is vet!

en je hebt chance dat hij het 16v-interieur heeft overgebouwd, zo heb je toch nog een beetje leder

dikke ketel, ik wil duoshoot!
            Deze heeft bovenop Sportline nog sportzetels in optie staan, dus ik veronderstelde dat ie zo uit de fabriek gekomen was.

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Ik ben niet snel jaloers op een dieselmobiel ma godvergloeiende carlito! Das toch een ferme ketel ze!
            Tis vooral een diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Tis vooral een diesel
              Jama nen dikke vetten turbo en hij ziet er fantastisch uit!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                Jama nen dikke vetten turbo en hij ziet er fantastisch uit!!!!
                Maar zo rijdt ie volgens mij niet

All show, no go

Comment

All show, no go
                  turbootje heeft toch wel wat go?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                    turbootje heeft toch wel wat go?
                    Geen idee, zal ik wel zien.

Maar blijkbaar kan het 3 maand duren voor ik bij Benz binnengeraak voor homologatie

Comment

Maar blijkbaar kan het 3 maand duren voor ik bij Benz binnengeraak voor homologatie
                      a hie gedver .. weer die troep

Comment

All show, no go
                        Van alle diesels in de geschiedenis behoort deze tot de betere generaties ... zelfs zonder tweak en pump.
                        Diesel is en blijft natuurlijk diesel.
                        Maar kop op: aan de pomp zal je dat ook voelen.

Comment

Zou mij straf lijken. Meestal lukt dat binnen de 14 dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Zou mij straf lijken. Meestal lukt dat binnen de 14 dagen.
                            Serieus

Bij ons zijn er een paar klanten (wel met bestelwagens) die meer dan 3 maand moesten wachten.

Zou goed zijn dat het zo snel was, vandaag al een bod gedaan op een andere diesel om tijdelijk mee te rijden
                            Seat Inca

Comment

Deze heeft bovenop Sportline nog sportzetels in optie staan, dus ik veronderstelde dat ie zo uit de fabriek gekomen was.

Had je bij de sportline verschillende gradaties? In mijn optielijst staat 950 sportline: contains 243... wat wijst op de sportzetels v&a. Ik denk ergens al sportline 951 of 953 of zo ook gezien te hebben. Efkes googlen...

Comment

• En tijdens het googlen kom je dan dit tegen . Blits interieur...

Comment

• Voor mayo 190D sportline? Jammer genoeg zonder foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Had je bij de sportline verschillende gradaties? In mijn optielijst staat 950 sportline: contains 243... wat wijst op de sportzetels v&a. Ik denk ergens al sportline 951 of 953 of zo ook gezien te hebben. Efkes googlen...
                                    Kan wel hoor, ik heb 0,0 documentatie bij die kar.

Comment

• Idem, ik had zelfs geen handleiding .

Comment

Serieus

Bij ons zijn er een paar klanten (wel met bestelwagens) die meer dan 3 maand moesten wachten.

Zou goed zijn dat het zo snel was, vandaag al een bod gedaan op een andere diesel om tijdelijk mee te rijden
                                        Seat Inca
                                        Al een paar keer een mercedes ingevoerd en lang moesten we niet wachten voor een afspraak bij de invoerder.

Comment

• hopelijk doet div niet lastig
                                          Het gaat tergend traag bij de Dienst voor Inschrijving van Voertuigen, klagen eigenaars van voertuigen die noodgedwongen stil staan. 'De Belgische procedure is streng en duurt dus lang.'

Comment

Working...
                                          X