Iemand trouwens foto's van een 190 met 16v pakket en 16" AMG Aero I?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk had op 400 gerekend voor een stuur
Allez dan was ik er nog goedkoop van af, al heeft fiddy me wel bekanst vermoord toen ik het van onder z'n neus wegkaapte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZo die kleur en zo'n spoilerset vind ik totaal niet staan op een 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIcm een traktormotor is het er wat over idd
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb tenminste koppel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenen daarenboven tot bijna 5000 toeren 5 cilinder zoem... diesels vandaag: vergeet het
Als die 190 nog maar 1/3 van dat rijplezier geeft ben ik al content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBwa, daarstraks aan het rijden geweest met de nieuwe versie (C 250 CDI).
Als die 190 nog maar 1/3 van dat rijplezier geeft ben ik al content.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenorthopedisch zitvlak ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenKnap! Beetje jammer van de wielranden (oude chauffeur waarschijnlijk )Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIs wel bijna 500km rijden.
Al gecheckt, exportprijs mail is al verzonden, wel nog duur voor een wannabee sportline en idd, die schade...
Comment
Comment