Ah, naar voor, niet handig dus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje legt die volledig plat naar voor, dan steken ze nog zo'n 6, ahum cm boven de bank uit
Staat zo dik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDa's ook niet handig! Maar maakt niet uit, als je kopsteunen hebt, mag je ermee uitpakken
Staat zo dik.
Sinds ik in Zulte woon zie ik dubbel zoveel 201 (én 124) dan vroeger.
Te verwachten, het westen in de achtertuin indachtig, maar ik had meer 124 verwacht dan 201.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenbaby benz in alle betekenissen!
Sinds ik in Zulte woon zie ik dubbel zoveel 201 (én 124) dan vroeger.
Te verwachten, het westen in de achtertuin indachtig, maar ik had meer 124 verwacht dan 201.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie lichtblauwe 1.8 van bij JP Cars in Olsene bolt daar ondertussen ook rond vermoed ik. Afgelopen week gespot met een bejaarde er in.
Tof karretje. Ben eens gestopt om ernaar te kijken. Was wel duur, 3.5K dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie lichtblauwe 1.8 van bij JP Cars in Olsene bolt daar ondertussen ook rond vermoed ik. Afgelopen week gespot met een bejaarde er in.
Had die ook al gemerkt. Viel op in z'n tachtiger kleurke.
Kijken allemaal naar 't zelfde.
Maar dat die CL nog niet vroeger gezien was in Deinze door de forumieten vind ik vreemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin een lupo staken ze vroeger ook standaard kopsteunen, in een polo en een golf dan weer niet
begrijpe wie kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTof karretje. Ben eens gestopt om ernaar te kijken. Was wel duur, 3.5K dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAls je daar achterin zit bij een accident gaat je kop anders los door de achterruit vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBen er ook eens gestopt een tijd geleden - was idd. 3500€. Nu staat er een zilvergrijze SL , die eerst te koop gestaan heeft in Berlare. Ik stop NIET om te kijken *denk ik* .
Zot vette velgen op die SL.
Comment
Comment