Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
-
-
Ik ben precies iets te hard beginnen dromen, zo te zien aan de reacties hier. Ik was op zoek naar een 190E die toch wat speciaals te bieden had, zodoende kwam ik uit op een 190E 2.3-16 of een 2.6.
Maar als ik het een nuchter bekijk, dan is die 400 à 600 euro/jaar aan verkeersbelasting toch teveel van het goede, of ik moet nog een goede sponsor vinden. Alhoewel, na een klein rekensommetje moet het wel te doen zijn. Maar een oldtimer blijft toch wel de betere keus, maar de 2.6 is pas vanaf 1985 geproduceerd en dus is alleen het oudste bouwjaar nog maar juist oldtimer, maar al bij al een jaar de taks betalen is nu wel geen straf.
Ik wil eigenlijk zo'n auto om er zelf ook wat aan te werken, niet dat ik al veel weet, maar al doende leert men.
@Fiddy: De meeting zondag zal ik hoogstwaarschijnlijk overslaan aangezien ik maandag mijn eerste examen heb (XIOS ), en niet op kot leer in 't weekend.
Die meeting van 26/03, was ik al aan't bezien om eens te komen kijken, maar probeer ik af te komen met m'n oma haar W124, om een beetje in de sfeer te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenIk ben precies iets te hard beginnen dromen, zo te zien aan de reacties hier. Ik was op zoek naar een 190E die toch wat speciaals te bieden had, zodoende kwam ik uit op een 190E 2.3-16 of een 2.6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZelf geen ervaring mee, maar volgens mij rijdt een 2.0 zelfs al goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenTrue, geen sprintbom, maar zeker niet traag en leuk motorkarakter bij een redelijk verbruik.
Comment
-
Last edited by W201; 22/03/2010, 21:57.
Comment
-
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...pl=&pc_id=&afd=
Dit zal wel een foto van internet zijn? Anders wel een zeldzame 190 voor een mooie prijs!
Comment
-
Ik had hier al eens gepost dat ze moeilijkheden had omdat de batterij leeg leek maar dat was dan ineens verholpen.
Daarnet wil ik vertrekken en ze doet echt niets meer.
Geen enkel lampje op het dashboard, geen startmotor, niets.
In het weekend eens met startkabels proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk had hier al eens gepost dat ze moeilijkheden had omdat de batterij leeg leek maar dat was dan ineens verholpen.
Daarnet wil ik vertrekken en ze doet echt niets meer.
Geen enkel lampje op het dashboard, geen startmotor, niets.
In het weekend eens met startkabels proberen.
Kom je zondag met de 190 naar de meeting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenAccu'tje dood.... kan gebeuren, zo'n ding gaat nu eenmaal niet eeuwig mee
Kom je zondag met de 190 naar de meeting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk had er graag bij geweest maar heb zondag andere verplichtingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIk vind dit oprecht erg.
Comment
Comment