Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• btw, als je deze ziet blijkt het woordje mint vaak nogal onterecht te worden gebruikt.

Fack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      btw, als je deze ziet blijkt het woordje mint vaak nogal onterecht te worden gebruikt.

Fack
      Stevig prijsje.

Liever een sportline.

Comment

• die brogues zijn een cool (gewild?) detail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          die brogues zijn een cool (gewild?) detail
          Goeie voetensteun toch
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Ik ben precies iets te hard beginnen dromen, zo te zien aan de reacties hier. Ik was op zoek naar een 190E die toch wat speciaals te bieden had, zodoende kwam ik uit op een 190E 2.3-16 of een 2.6.
            Maar als ik het een nuchter bekijk, dan is die 400 à 600 euro/jaar aan verkeersbelasting toch teveel van het goede, of ik moet nog een goede sponsor vinden. Alhoewel, na een klein rekensommetje moet het wel te doen zijn. Maar een oldtimer blijft toch wel de betere keus, maar de 2.6 is pas vanaf 1985 geproduceerd en dus is alleen het oudste bouwjaar nog maar juist oldtimer, maar al bij al een jaar de taks betalen is nu wel geen straf.
            Ik wil eigenlijk zo'n auto om er zelf ook wat aan te werken, niet dat ik al veel weet, maar al doende leert men.

@Fiddy: De meeting zondag zal ik hoogstwaarschijnlijk overslaan aangezien ik maandag mijn eerste examen heb (XIOS ), en niet op kot leer in 't weekend.
            Die meeting van 26/03, was ik al aan't bezien om eens te komen kijken, maar probeer ik af te komen met m'n oma haar W124, om een beetje in de sfeer te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
              Ik ben precies iets te hard beginnen dromen, zo te zien aan de reacties hier. Ik was op zoek naar een 190E die toch wat speciaals te bieden had, zodoende kwam ik uit op een 190E 2.3-16 of een 2.6.
              Zelf geen ervaring mee, maar volgens mij rijdt een 2.0 zelfs al goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Zelf geen ervaring mee, maar volgens mij rijdt een 2.0 zelfs al goed.
                True, geen sprintbom, maar zeker niet traag en leuk motorkarakter bij een redelijk verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  True, geen sprintbom, maar zeker niet traag en leuk motorkarakter bij een redelijk verbruik.
                  Kan ik alleen maar beamen, al lijkt de brandstofmeter zichtbaar te zakken wanneer je em plankt in vijfde rond 2000 toeren

Comment

• Ik was een in de Benz shop aan het kijken en kwam dit tegen:

Ik heb zin om te spelen

Jammer van de prijs (249 euro).

Last edited by W201; 22/03/2010, 21:57.
                    Die letzten Worte ...
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201 BENZIN

Comment

• Niet panikeren, jij hebt nog een zoon . Ik niet...

Comment

• Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/m...pl=&pc_id=&afd=

Dit zal wel een foto van internet zijn? Anders wel een zeldzame 190 voor een mooie prijs!

Comment

• Ik had hier al eens gepost dat ze moeilijkheden had omdat de batterij leeg leek maar dat was dan ineens verholpen.
                            Daarnet wil ik vertrekken en ze doet echt niets meer.
                            Geen enkel lampje op het dashboard, geen startmotor, niets.
                            In het weekend eens met startkabels proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Ik had hier al eens gepost dat ze moeilijkheden had omdat de batterij leeg leek maar dat was dan ineens verholpen.
                              Daarnet wil ik vertrekken en ze doet echt niets meer.
                              Geen enkel lampje op het dashboard, geen startmotor, niets.
                              In het weekend eens met startkabels proberen.
                              Accu'tje dood.... kan gebeuren, zo'n ding gaat nu eenmaal niet eeuwig mee

Kom je zondag met de 190 naar de meeting?

Comment

Accu'tje dood.... kan gebeuren, zo'n ding gaat nu eenmaal niet eeuwig mee

Kom je zondag met de 190 naar de meeting?
                                Ik had er graag bij geweest maar heb zondag andere verplichtingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Ik had er graag bij geweest maar heb zondag andere verplichtingen.
                                  Ik vind dit oprecht erg.

Comment

Ik vind dit oprecht erg.
                                    Ik vind het ook jammer maar m'n italiaantje zal wel eens op een meeting opduiken.

Comment

• Geen geld eigenlijk als je die joint kunt fiksen:
                                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

1350 voor een 2.6 van 1993 met leer etc.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Oldtimer 1983 81.000 km's 2550 euro:
                                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                        Die letzten Worte ...
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201 BENZIN

Comment

• 2.3-16 van 1986 5900 euro

Die letzten Worte ...
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X