Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• we rapporteren die ad als fake

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Goesting in een SL is groot , hoewel het een pak minder handig zou zijn met de kindjes.
        Nu nie voorteenoftander maar kindjes en Mini S...
        Ik blijf bij mijn standpunt dan.

Comment

• Mini =/= onze gezinswagen, maar combinatie van rond-de-kerk auto en recent speelgoed. Er passen daar perfect 2 kinderstoelen in .

Comment

• Ne mini is voor de ipod generatie -> brol gadget en imo zien die dingen er uit als nen auto-geworden teelbal.

Dus 190 houden, ik heb dat net even beslist voor jou!

Comment

• Originele Mini's vind ik anders wel mooi hoor! Maar die BMW Mini's, tja.. Al zou ik wel blij zijn als ik er 1 kreeg natuurlijk.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik ook om dat onding direkt te verkopen voor iets dat niet gemaakt is door debiele baby's. Fuck man die interieurkes zijn mottig en slecht gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                  Ik ook om dat onding direkt te verkopen voor iets dat niet gemaakt is door debiele baby's. Fuck man die interieurkes zijn mottig en slecht gemaakt.
                  Echt niet, oude Mini's zijn cult. (en dan liefst met brede wielkassen en rally mistlampen zoals Missloungegirl de hare)

Maar goed, we dwalen af.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Echt niet, oude Mini's zijn cult.
                    Ik heb het over die bmw dingen.

En oude mini's vindek ook niks, maar allez ze zijn tenminste echt mini.

Comment

• Wat staat een Benz me toch goed

Comment

Ne mini is voor de ipod generatie -> brol gadget en imo zien die dingen er uit als nen auto-geworden teelbal.

Dus 190 houden, ik heb dat net even beslist voor jou!
                        Toon eens wie de baas is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                          Toon eens wie de baas is!
                          IPV me gelijk te geven (wat uiteraard goed is ) zou ge beter met nog wat argumenten smijten dattem die prachtbak houdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Goesting in een SL is groot , hoewel het een pak minder handig zou zijn met de kindjes. Voor alle duidelijkheid: ik ben de 190 absoluut niet beu, de enige miserie is dat ik maar al te graag iets koop/ verkoop .
                            Tis een betere auto dan een 190 ja.
                            Maar ik vrees dat je gaat moeten opleggen voor een propere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Zeker. Maar ik denk dat voornamelijk plaats het probleem is.

Eigenlijk zou je die 190 moeten kunnen houden/opslaan want zo vind je waarschijnlijk geen tweede meer en je hebt er niet erg veel voor betaald maar veel winst valt er volgens mij ook niet snel uit te halen: zoveel 190 verzamelaars/liefhebbers zijn er niet.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

IPV me gelijk te geven (wat uiteraard goed is ) zou ge beter met nog wat argumenten smijten dattem die prachtbak houdt
                                Die auto IS HET argument!
                                Die kleur, die velgen, die 2.6, die automaat, sportline, die km-stand,...
                                190 houden, Mini buiten.
                                Dan de die vervangen door een interessante auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                  Die auto IS HET argument!
                                  Die kleur, die velgen, die 2.6, die automaat, sportline, die km-stand,...
                                  190 houden, Mini buiten.
                                  Dan de die vervangen door een interessante auto.
                                  "Ik zou nooit een automaat willen"

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Benz 4-traps automaten > all, zeker in samenwerking met een M103 motor

En dan vliegt een basic S klasse als de mijne onder de 8 seconden naar 100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Daar ben ik me van bewust + ik heb het hiermee wel wat moeilijk. Een deel van het plezier is het 'goedkoop' kopen van een kar en je daarmee ten volle kunnen amuseren.

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Zeker. Maar ik denk dat voornamelijk plaats het probleem is.

Eigenlijk zou je die 190 moeten kunnen houden/opslaan want zo vind je waarschijnlijk geen tweede meer en je hebt er niet erg veel voor betaald maar veel winst valt er volgens mij ook niet snel uit te halen: zoveel 190 verzamelaars/liefhebbers zijn er niet.
                                      Ik heb mijn vraagprijs dan ook hoog gezet om sowieso prutsbieders weg te houden. Als ik iets anders wil aanschaffen moet er sowieso iets weg wegens geen plaats. Ik zie wel, hij staat niet in de weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        "Ik zou nooit een automaat willen"
                                        *Zet Ian op het bankje naast Stradge*

Comment

• net op de kouter een mint mint mint donkergrijze basis pfl 190 met knalgele koplampen gezien! ouder echtpaar aan het stuur en nummerplaat was xxx.su

Comment

Working...
                                          X