Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
ik had het geluk en de eer dat er achter me op de keuring een dame stond met een mint 190d 135000 km
zegt zij : ik hou zo van die kar omdat die zo makkelijk parkeert, ik zie naar een plaats dat deze (wijst 2 voeten aan) ruimte heeft en ik duik erin
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2.5D Turbo Cocoon
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...l=&pc_id=&afd=
Weinig opties voor een Cocoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat lukt zonder problemen. Is geen overkill.
Morgen eens proberen dan.
Comment
-
Pff, 190E gaf geen kik bij het jump starten.
Je hoorde zo wel een paar dingen gebeuren als je de sleutel omdraaide maar er kwam echt geen leven in. Totaal niets.
Ik had al eens vermeld dat er witte neerslag op de polen zat maar ik vermoed dat het niet echt daar aan kan liggen?
Wat is nu de volgende stap om het probleem op te sporen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenstartkabels?
Zijn de enige startkabels die we hier thuis hebben
Comment
-
Het ligt niet aan de startkabels.
Eerst eens vlug de polen afgekuist, terug aan de andere wagen en er kwam alweer wat leven in. Alle lampjes in het interieur, de koplampen e.d. gingen weer aan.
Als je dan verder draait, hoor je wel dat hij wilt maar er gebeurt nog niet veel.
Wat geratel maar meer niet.
In het weekend de polen eens losmaken en verder schrobben.
Daarna insmeren met kopervet zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet ligt niet aan de startkabels.
Eerst eens vlug de polen afgekuist, terug aan de andere wagen en er kwam alweer wat leven in. Alle lampjes in het interieur, de koplampen e.d. gingen weer aan.
Als je dan verder draait, hoor je wel dat hij wilt maar er gebeurt nog niet veel.
Wat geratel maar meer niet.
In het weekend de polen eens losmaken en verder schrobben.
Daarna insmeren met kopervet zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWaar en wat haal ik me als ik niet bij de stealer wil gaan?
Een accu kun je zelfs bij auto5 halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWaar en wat haal ik me als ik niet bij de stealer wil gaan?
Waarom niet bij stealer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWelk type 190 is het?
Waarom niet bij stealer?
stealer is te ver
Comment
Comment