Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind een schuifdakje juist een must op een Benz, draagt bij tot het Benz-gevoel imo
Met mijn mechanisch op m'n 190 nooit last gehad btw, ook al was het wat stroef soms, ik vind dat even goed als een elektrisch enkel kon dat niet op kantelstand (bij BMW gaat dit wel bij de mechanische).
Hier ook een kapot schuifdak
Met Matteus zijn uitleg durf ik misschien wel eens kijken wat het probleem is
Ik dacht dat ik daar zeker niet mocht aan prutsen..
Het wijst zichzelf allemaal wel uit hoor. Is echt niet zo moeilijk. Een beetje gevoel voor fijne mechaniek en logica en je komt er wel.
ne goeie vriend van mij trouwt deze zomer en is ne mega 190D fan. Heeft er zelf ene en is er apetrots op.
om hem ne keer waanzin te verrassen ben ik eigelijk op zoek naar iemand met nen 190E 2.5-16V om eens een ritje te kunnen doen (meerijden - zelf rijden maakt niet uit)
Heeft iemand op het forum dat type van 190 ? of weet iemand hoe ik daar best naar zoek?
merci
ah, jij bent diegene die me gemaild heeft
2de antwoord komt nog, examens zorgen er voor dat ik wat achtersta :oosp:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Weer een tijd geleden maar mijn auto is af!
Gekeurd zonder opmerkingen..
Hierbij ook een paar foto's..
Heb wel nog een aantal problemen.. Motor draait goed in neutraal.
Bij het optrekken trekt hij maar tot 3000 toeren en hij laat nogal rap 'scheten'.. 03112010(003).jpg 06012011(002).jpg
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik denk dat die voorontsteking niet juist is, dat hij zijn ontsteking te laat krijgt of te vroeg waardoor er geen mooie ontploffing is. 12012011(001).jpg 12012011.jpg
Heb mijn auto al door iemand 'die er veel van kent' laten afstellen maar met weinig resultaat...
Die had hem op het standaard nulpunt gezet...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die 190 AMG van matteus is ZOOO vet.
Met te 190 2.3-16 had ik graag ook nog eens meegereden maar dat is er niet meer van gekomen, hopelijk volgende keer meer geluk.
Comment