Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtencongrats
wat is ie nu waard in feite?
In praktijk: Afhankelijk van de koper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRDNope, totaal niet. En zo lang we geen regering hebben verwacht ik dat er ook geen voorstellen zullen worden gedaan, laat staan dat er iets wordt goedgekeurd. Ik heb heel veel schrik dat ze gaan bevriezen op 31/12/1989, zodat mijn 300SE er net een maand buiten valt.
Volgens mij moet je keuren voor verkoop als je niet binnen het half jaar terug inschrijft? Vraag eens aan M optic, die heeft er ervaring mee.Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIk heb nog één week voor dat half jaar om is... daarmee dat ik er deze week werk van wil maken
I will!
Normaal vraag ik zoiets gewoon aan m'n makelaar, maar aangezien ik met de benz wil overstappen naar een andere maatschappij...
Als je nog een lopend keuringsbewijs hebt, is voor de herinschrijving geen keuring vereist en al zeker geen keuring voor verkoop. Als je keuring vervallen is ga je wel onmiddellijk naar de keuring moeten gaan (artikel 23 ter §3 van het KB van 15 maart 1968:
"§3. De voertuigen die overeenkomstig § 1, 1° tot 7° onderworpen zijn aan periodieke keuring en ingeschreven worden op naam van de vorige titularis zonder dat deze laatste in het bezit is van een geldig keuringsbewijs zoals bedoeld in artikel 23 novies § 3, dienen te worden vóórgereden voor keuring vooraleer het voertuig in het verkeer wordt gebracht en nadien volgens de periodiciteit die voor de onderscheiden voertuigen bepaald is in § 1, 1° tot 7°;"
Roze formulier kan je krijgen bij je makelaar of vragen bij een keuringsstation.
Comment
-
Knappe Turbo in m'n eigen dorp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKnappe Turbo in m'n eigen dorp
Comment
-
Ga kijken!Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKnappe Turbo in m'n eigen dorp
Stiekem wil ik ruilen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenben zelfs ik nu zo zot om dat veel te vinden?
Cocoon
- 200.000km
Volgens mij gaat die wel een gek vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenben zelfs ik nu zo zot om dat veel te vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten2.5 Turbo
Cocoon
- 200.000km
Volgens mij gaat die wel een gek vinden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDikke kist
Stiekem wil ik ruilen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn afgeprijsd naar 3750. Fak dik blik.
IEMAND, HAAL DAT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn afgeprijsd naar 3750. Fak dik blik.
Als iemand die wil, moet je snel gaan kijken, vrees ik.
Comment
Comment