Prachtige uitvoering, veel mooier wordt een 190 niet imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
en toch...
Ik heb hier nog een hele 16v-reportage rondslingeren op m'n pc, zal er eens werk van maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, gaan halen dus
De drang begint stilaan hoog te worden, ik zou zo graag al in de lente met een 190E naar m'n zin rondcruisen met het dakje open
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteneigenlijk zag ie er niet echt uit
en toch...
Ik heb hier nog een hele 16v-reportage rondslingeren op m'n pc, zal er eens werk van maken!
Ben benieuwd naar de foto's!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJe huidige ziet er idd echt wel 1000 keer beter uit, maar die rookzilvere was idd toch ook erg dik hoor, damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAstraalzilver!
Was een 16v in rookzilver te verkrijgen? Astraalzilver nooit op een gewone zeker? Heerlijke kleuren voor een 190 imo, allebei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten1.8
De drang begint stilaan hoog te worden, ik zou zo graag al in de lente met een 190E naar m'n zin rondcruisen met het dakje open
Je huidige ziet er idd echt wel 1000 keer beter uit, maar die rookzilvere was idd toch ook erg dik hoor, damn
Ben benieuwd naar de foto's!
Dat ding was wel heerlijk loaded maar voor de rest ben ik absoluut beter af met de 2.3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSerieus?
Was een 16v in rookzilver te verkrijgen? Astraalzilver nooit op een gewone zeker? Heerlijke kleuren voor een 190 imo, allebei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendat was een 2.5, die hebben ze nooit in rauchsilber gemaakt, was astraalzilver
Dat ding was wel heerlijk loaded maar voor de rest ben ik absoluut beter af met de 2.3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeer iets bijgeleerd, thx! Zat daar dan zoveel meer op als op de 2.3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenairco, elektrische ruiten achteraan, in de hoogte regelbare niveauregeling, airbagstuur en elektrisch verstelbare zetels. Dat was het zowat denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAlmandine is nog steeds dé kleur
Stiekem wil ik er zo eentje
Comment
Comment