Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1.8 zal ook wel goed bollen hoor. Ik zou daar niet aan tillen, zeker niet als hij eruit ziet als bovenstaande
Hmja ik vrees er wat voor, die 2.0 vond ik net goed om me te amuseren, ik vrees dat ik de 1.8 net iets te zwak ga vinden, ik zou eens graag met een 1.8 meerijden, wie weet. Die meeting moet er eens dringend van komen!
Hmja ik vrees er wat voor, die 2.0 vond ik net goed om me te amuseren, ik vrees dat ik de 1.8 net iets te zwak ga vinden, ik zou eens graag met een 1.8 meerijden, wie weet. Die meeting moet er eens dringend van komen!
28/3 toch?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Die kan van 1e eigenaar zijn.
Spijtig dat km stand er niet bij staat.
En proper staat hij niet op de foto.
Heb al gemaild, heeft een open dak (dikke +, de enige optie die echt een must is), de verkoper mailt onder de naam "Louis", wat toch al een goede indruk geeft. Ik heb juist een 2de mail gestuurd om de kilometerstand te vragen.
Heb al gemaild, heeft een open dak (dikke +, de enige optie die echt een must is), de verkoper mailt onder de naam "Louis", wat toch al een goede indruk geeft. Ik heb juist een 2de mail gestuurd om de kilometerstand te vragen.
Comment