Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allemaal dingen die ik zelfs liever niet heb op een 190
niets ervan heb je echt nodig, maar dat airbagstuur vind ik best knap en die elektrische zetels - met de typische mercedes-zetelbediening in de deuren - vind ik best cool. En die niveauregeling is handig voor als je wat onbegaanbaarder terrein tegenkomt, maar het rijdt niet bijzonder strak en is nogal storingsgevoelig, dus eigenlijk een optie die je beter links laat liggen.
niets ervan heb je echt nodig, maar dat airbagstuur vind ik best knap en die elektrische zetels - met de typische mercedes-zetelbediening in de deuren - vind ik best cool. En die niveauregeling is handig voor als je wat onbegaanbaarder terrein tegenkomt, maar het rijdt niet bijzonder strak en is nogal storingsgevoelig, dus eigenlijk een optie die je beter links laat liggen.
Dat airbagstuur is inderdaad nog wel luxueus, en niet zo lelijk het airbagstuur in een niet 16v, maar zo'n simpel roer blijft het knapste imo. Van al die elektrische dingen vrees ik toch maar dat ze kapot gaan, dan schuif ik m'n zetel liever zelf ff verder maar het staat wel dik idd, jaren 80 opties
Heb antwoord van die 1.8:
Kilometerstand is 207.700
Nog wat interieurpics, ziet er niet superproper uit hé? Check de achterbank, meestal is die vrij mint, hier heeft er precies veel volk opgezeten. Wel een toerenteller, nice. edit: gefikst
Nu krijg ik ontieglijk veel goesting om direct met de 190 naar Frankrijk te gaan, maar de combinatie van vrieskou, kans op winterse buien, sneeuw terplekke en vrij kale zomerbanden lijkt me niet optimaal
Comment