Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Extreeeeeeem spijtig want voor de rest echt wat ik zoek

Comment

• Is dat een echte Sportline? Hadden die niet allemaal dat karo-interieur?
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Is dat een echte Sportline? Hadden die niet allemaal dat karo-interieur?
        Nee, ik zie niets van een sportline.
        Geen sportstoelen, badge, velgen, sportstuur etc.

Comment

• Geen Sportline idd denk ik, ik zie ook geen logootjes.

Comment

• sowieso heeft een sportline karo

Comment

• Geile Benz

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Dempsey toch , 4200€ .

Comment

• Nog een Fotooke van de 190-EVO
                  (In de garage onder blauw zeil )
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is er ooit al eens een 190 omgebouwd naar break?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                      Is er ooit al eens een 190 omgebouwd naar break?
                      Ja, een paar keer.
                      Die letzten Worte ...
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201 BENZIN

Comment

• De 124 break verkocht ook goed

Comment

• Zo los uit de pols:

Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• Een 190 break had er moeten zijn. Ik had zoiets gekocht.

Comment

• Nadat gebleken was dat een 190E 2.6 'onhaalbaar' was om ingeschreven te geraken. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar een 190E 2.3-16, maar dit blijkt moeilijk om nog een deftig exemplaar te vinden, maar je moet al veel moeite doen om gewoon een 2.3-16 te vinden. Ik heb al wat rondgekeken op websites zoals Autoscout24, Mobile, Autozone & Kapaza.

Wat zijn eigenlijk gangbare prijzen voor zo'n 2.3-16? Want op het internet durven ze de zotste prijzen vragen.

Ik zou er niet meer als 4.000 Euro aan willen besteden (alleen auto).

Comment

• Vergeet een goede al maar voor dat geld.

Comment

• Vergeten is een groot woord.

Maar je gaat hem wss niet snel tegenkomen

Comment

• Beter een gewone 2.3 zoeken, je gaat nog geld over hebben.

Comment

• en in se een leukere wagen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                        Nadat gebleken was dat een 190E 2.6 'onhaalbaar' was om ingeschreven te geraken. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar een 190E 2.3-16, maar dit blijkt moeilijk om nog een deftig exemplaar te vinden, maar je moet al veel moeite doen om gewoon een 2.3-16 te vinden. Ik heb al wat rondgekeken op websites zoals Autoscout24, Mobile, Autozone & Kapaza.

Wat zijn eigenlijk gangbare prijzen voor zo'n 2.3-16? Want op het internet durven ze de zotste prijzen vragen.

Hoe kan een 2.3-16V nu haalbaarder zijn dan een 2.6?

Een 2.6 kost pakweg €250 meer in taks dan een 2.3-16V maar is goedkoper qua verzekering.
                                        Verschil in aankoopprijs daarintegen; factor twee.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                          Nadat gebleken was dat een 190E 2.6 'onhaalbaar' was om ingeschreven te geraken. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar een 190E 2.3-16, maar dit blijkt moeilijk om nog een deftig exemplaar te vinden, maar je moet al veel moeite doen om gewoon een 2.3-16 te vinden. Ik heb al wat rondgekeken op websites zoals Autoscout24, Mobile, Autozone & Kapaza.

zoals hier onder al staat.... enkel qua taks is een 2.6 wat duurder. Qua aankoop begint een 2.6 bij ca. 1000€, voor 4k heb je een exemplaar in zéér goede staat, deze bijvoorbeeld.

Als je met hetzelfde budget een 2.3-16 wilt zoeken ga je niet direct bij een 'deftig' exemplaar uitkomen. Hier en daar kom je wel een eerlijke en technisch goede 16-klepper tegen (zoals die van w201 bijvoorbeeld, die voor zijn prijs een heel goede wagen blijkt te zijn), maar wat werk is er sowieso aan dan. Een 'deftige' 16v die mag gezien worden en waar je geen werk aan hebt begint bij pakweg 6 à 7k, eentje die 'mint' staat zoals die 2.6 hier boven kost al rap 2 à 3 keer die 2.6.

Kom je zondag naar de meeting? Als je wil kan je eens met de 2.3-16 meerijden dan (maar maak je geen illusies, die krijg je niet mee voor 4k ). En anders de 28ste, dan zullen er wel meer 190's zijn.

Comment

Working...
                                          X