Extreeeeeeem spijtig want voor de rest echt wat ik zoek
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIs dat een echte Sportline? Hadden die niet allemaal dat karo-interieur?
Geen sportstoelen, badge, velgen, sportstuur etc.
Comment
-
Nog een Fotooke van de 190-EVO
(In de garage onder blauw zeil )Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Nadat gebleken was dat een 190E 2.6 'onhaalbaar' was om ingeschreven te geraken. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar een 190E 2.3-16, maar dit blijkt moeilijk om nog een deftig exemplaar te vinden, maar je moet al veel moeite doen om gewoon een 2.3-16 te vinden. Ik heb al wat rondgekeken op websites zoals Autoscout24, Mobile, Autozone & Kapaza.
Wat zijn eigenlijk gangbare prijzen voor zo'n 2.3-16? Want op het internet durven ze de zotste prijzen vragen.
Ik zou er niet meer als 4.000 Euro aan willen besteden (alleen auto).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenNadat gebleken was dat een 190E 2.6 'onhaalbaar' was om ingeschreven te geraken. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar een 190E 2.3-16, maar dit blijkt moeilijk om nog een deftig exemplaar te vinden, maar je moet al veel moeite doen om gewoon een 2.3-16 te vinden. Ik heb al wat rondgekeken op websites zoals Autoscout24, Mobile, Autozone & Kapaza.
Wat zijn eigenlijk gangbare prijzen voor zo'n 2.3-16? Want op het internet durven ze de zotste prijzen vragen.
Een 2.6 kost pakweg €250 meer in taks dan een 2.3-16V maar is goedkoper qua verzekering.
Verschil in aankoopprijs daarintegen; factor twee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenNadat gebleken was dat een 190E 2.6 'onhaalbaar' was om ingeschreven te geraken. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar een 190E 2.3-16, maar dit blijkt moeilijk om nog een deftig exemplaar te vinden, maar je moet al veel moeite doen om gewoon een 2.3-16 te vinden. Ik heb al wat rondgekeken op websites zoals Autoscout24, Mobile, Autozone & Kapaza.
Als je met hetzelfde budget een 2.3-16 wilt zoeken ga je niet direct bij een 'deftig' exemplaar uitkomen. Hier en daar kom je wel een eerlijke en technisch goede 16-klepper tegen (zoals die van w201 bijvoorbeeld, die voor zijn prijs een heel goede wagen blijkt te zijn), maar wat werk is er sowieso aan dan. Een 'deftige' 16v die mag gezien worden en waar je geen werk aan hebt begint bij pakweg 6 à 7k, eentje die 'mint' staat zoals die 2.6 hier boven kost al rap 2 à 3 keer die 2.6.
Kom je zondag naar de meeting? Als je wil kan je eens met de 2.3-16 meerijden dan (maar maak je geen illusies, die krijg je niet mee voor 4k ). En anders de 28ste, dan zullen er wel meer 190's zijn.
Comment
Comment