Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mogelijk, maar de kans lijkt me klein. Het was het prototype van zulke kerels: fars gezicht, raampje open, muziek luid, recente Belgische nummerplaat... Het totaalplaatje dus. 't Zal gewoon voor de goekoop geweest zijn!
Iemand een idee wat het kost (alles erop en eraan buiten verzekering) om een 190E 2.0 118 pk uit 1992 in te schrijven? BIV 61,5€, maar wat is de rest? Hoeveel fpk is dat?
Iemand een idee wat het kost (alles erop en eraan buiten verzekering) om een 190E 2.0 118 pk uit 1992 in te schrijven? BIV 61,5€, maar wat is de rest? Hoeveel fpk is dat?
Iemand interesse in rode koni's voor een 190? Rood = 'vervangschokdemper', dus qua comfort nog redelijk vergelijkbaar met ori sportlinedempers, houdt koetswerkbewegingen iets beter onder controle doordat vooral de uitgaande demping straffer is, uitgaande demping is trouwens ook regelbaar. Voorste hebben ca. 6000km gelopen, achterste 0km. Catalogusprijs van de achterste is 97€/stuk + BTW, vooraan moet ik eens opvragen (de vorige eigenaar heeft die nog gemonteerd) maar dacht dat dat rond de 150€+BTW zat. Prijs voor een complete set is dus bijna 600€. Deze mogen samen weg voor 350€, forumprijsje.
Ze moéten niet meteen weg, maar ik vermeld het hier maar eens. De mijne gaat nu een paar centimeter dichter naar moeder aarde en, alhoewel het binnen de grenzen valt, zijn er andere verkorte dempers die daar eigenlijk beter op voorzien zijn, deze gaan constant in een ander werkingsgebied zitten dan het normale. En puur als tweede wagen die af en toe toch ook eens op circuit gaat, mag het allemaal ook wel nog wat harder, dus als deze verkocht geraken zou ik overstappen op Koni geel of Bilstein B8.
Comment