Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Geen idee, punt was dat mijn wielen iets naar achter stonden en dat er nooit iets meer geraakt heeft.

Ook niet met banden met een te grote omtrek of 225 breed enzo
    Volgens mij heeft hij je bumper verder naar voor gehangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Volgens mij heeft hij je bumper verder naar voor gehangen
      Dat zou niet voldoende geweest zijn, want het raakte aan het spatbord
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Comment

• Comment

• We don't have a Brochure/Advertising thread on here for all the old-school Marketing images from MB but browsing Flickr today I found a couple of gems

Wat een auto toch

Comment

• Gisteren een nieuwe Belg in een 190 zien rijden, een 2.5... met zijn stuur aan de rechterkant

Als je zo'n kar al moet kopen in RHD, dan moet je écht krap bij kas zitten me dunkt...

Comment

• Of veel in de UK rondrijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                  Gisteren een nieuwe Belg in een 190 zien rijden, een 2.5... met zijn stuur aan de rechterkant

Als je zo'n kar al moet kopen in RHD, dan moet je écht krap bij kas zitten me dunkt...
                  Zo'n beige? Da's waarschijnlijk dat exemplaar dat enkele maanden terug te koop stond "makkelijk om te bouwen naar links stuur, dashboard zit erbij"

Comment

• Nieuwe kleur: Bordeaux mat
                    Die letzten Worte ...
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201 BENZIN

Comment

Presenteer die mens ne keer uw W5-productje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Of veel in de UK rondrijden..
                        Mogelijk, maar de kans lijkt me klein. Het was het prototype van zulke kerels: fars gezicht, raampje open, muziek luid, recente Belgische nummerplaat... Het totaalplaatje dus. 't Zal gewoon voor de goekoop geweest zijn!

En ja, dat was een beige.

Comment

• Prijs valt niet te onderhandelen . Het is een hele mooie, maar toch .

Comment

• Koopje!

Als het geen automaat was, stond die hier al op de oprit
                            Die letzten Worte ...
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201 BENZIN

Comment

Koopje!

Als het geen automaat was, stond die hier al op de oprit
                              Toch niet aan die prijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Toch niet aan die prijs...
                                Neen, tuurlijk niet. Voor dat geld koop ik me wel iets anders.
                                Die letzten Worte ...
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201 BENZIN

Comment

• zotte prijs

Comment

• Iemand een idee wat het kost (alles erop en eraan buiten verzekering) om een 190E 2.0 118 pk uit 1992 in te schrijven? BIV 61,5€, maar wat is de rest? Hoeveel fpk is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Iemand een idee wat het kost (alles erop en eraan buiten verzekering) om een 190E 2.0 118 pk uit 1992 in te schrijven? BIV 61,5€, maar wat is de rest? Hoeveel fpk is dat?

336€

http://www.febiac.be/public/content.aspx?FID=309

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        Mercikes, ik was op site van autogids aan het prullen en daar lukte het niet.

Comment

• Iemand interesse in rode koni's voor een 190? Rood = 'vervangschokdemper', dus qua comfort nog redelijk vergelijkbaar met ori sportlinedempers, houdt koetswerkbewegingen iets beter onder controle doordat vooral de uitgaande demping straffer is, uitgaande demping is trouwens ook regelbaar. Voorste hebben ca. 6000km gelopen, achterste 0km. Catalogusprijs van de achterste is 97€/stuk + BTW, vooraan moet ik eens opvragen (de vorige eigenaar heeft die nog gemonteerd) maar dacht dat dat rond de 150€+BTW zat. Prijs voor een complete set is dus bijna 600€. Deze mogen samen weg voor 350€, forumprijsje.

Ze moéten niet meteen weg, maar ik vermeld het hier maar eens. De mijne gaat nu een paar centimeter dichter naar moeder aarde en, alhoewel het binnen de grenzen valt, zijn er andere verkorte dempers die daar eigenlijk beter op voorzien zijn, deze gaan constant in een ander werkingsgebied zitten dan het normale. En puur als tweede wagen die af en toe toch ook eens op circuit gaat, mag het allemaal ook wel nog wat harder, dus als deze verkocht geraken zou ik overstappen op Koni geel of Bilstein B8.
                                          Last edited by ; 08/05/2010, 17:46.

Comment

Working...
                                          X