Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    W203 C200 CDI Elegance voor een prijsje, iets voor u?
    Goh, in principe niet zo'n fan van dat model. Als het dan toch een 203 moet zijn, liever een break. Hangt natuurlijk van het prijsje af Nu ben ik soms ook aan het kijken voor een S210 met leder etc. Niet dat die mooi is, maar veel plaats natuurlijk.

Nee, normaal ga ik toch nog een tijdje wachten met iets te kopen, tenzij er iets mijn pad kruist dat volledig mijn ding is (zoals die 190 hierboven indien manueel).
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      Mss iets voor Carlito, gezien de automaat.

Anders was het iets voor mij

Ik was al aan het vloeken dat ik een afspraak heb voor LPG

Comment

• Gade daar nu serieus gas in zwieren?

Comment

• gadver heb ook zin in die 2.5 turbo

spijtig dat de 260 nix mankeert en ik mss met een slechtere ga opgezadeld ga zitten

...en geen cc

Comment

wél cc

Comment

• maar fkes gebeld, hij heeft geen intresse overname 260

Comment

• Das voor nadat mijn auto 100% goed staat, en de pagode (en evt 600) klaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  maar fkes gebeld, hij heeft geen intresse overname 260
                  Goed bezig!
                  Die letzten Worte ...
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Cheape, op het eerste zicht propere 2.5D
                    http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...160_000KM.html
                    Foto's zijn van een andere 190 die ook te koop staat op kapaza.
                    De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oostakker/Lochristi... Daar HOORT gewoon een bloemenkwekerij achter

Comment

• W201 is precies een even grote automaat liefhebber als stradge .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          W201 is precies een even grote automaat liefhebber als stradge .
                          Ik weet niet, ik vind schakelen echt leuk

Op onze oldtimer 6 cilinder, is een automaat echter wel de max.
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• Ik begin mij (wellicht door de vele kms) stilletjes aan terug aan het schakelen te ergeren...

Comment

Lekker: 190D 2.5 Turbo met leder, airco, open dak, automaat

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...280489.html?qq=

zoekertje is al verwijderd
                              wie ?

ik was oprecht verliefd

Comment

• waren dat ori-rubber-matten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Ik begin mij (wellicht door de vele kms) stilletjes aan terug aan het schakelen te ergeren...
                                  Ik heb ook veel km's achter de rug met een W211 automaat en ik ben toch fan van automaat.
                                  Maar afwisseling is altijd leuk.
                                  En het ligt eraan welke auto, aan een 190 met automaat heb ik zelf nooit gedacht. Al zit ik er niets mee in om een 190 met automaat te hebben, zeker geen 2.6 sportline

Comment

• vraagje voor de 190 kenners:

Ik heb een vreemd geringel/schurend geluid bij overschakelen, of als ik bv in 3e 50 per uur met "m'n teen op de gas rij"... echt heel licht belasten dus. Dan heb ik constant een schurend/krassend geluid komende uit de aandrijflijn. Vaak zelfs als ik hem op ralenti op 2500 toeren hou dan hoor ik het. Bij opschakelen tijdens acceleren duurt het zo'n goeie seconde... wss juist het punt dat hij even nét niet onbelast draait, zoals bij constante snelheid zoals hierboven aangehaald.

koppeling induwen of uit versnelling halen maakt niet uit. Ik gok op een onderdeel van de cardanas (middenlager? centreerbussen voor&of achter? hardy?....)

Speling op het achterdiff is uiteindelijk na controle best klein, dus dat zou me verbazen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      vraagje voor de 190 kenners:

Ik heb een vreemd geringel/schurend geluid bij overschakelen, of als ik bv in 3e 50 per uur met "m'n teen op de gas rij"... echt heel licht belasten dus. Dan heb ik constant een schurend/krassend geluid komende uit de aandrijflijn. Vaak zelfs als ik hem op ralenti op 2500 toeren hou dan hoor ik het. Bij opschakelen tijdens acceleren duurt het zo'n goeie seconde... wss juist het punt dat hij even nét niet onbelast draait, zoals bij constante snelheid zoals hierboven aangehaald.

koppeling induwen of uit versnelling halen maakt niet uit. Ik gok op een onderdeel van de cardanas (middenlager? centreerbussen voor&of achter? hardy?....)

Speling op het achterdiff is uiteindelijk na controle best klein, dus dat zou me verbazen.
                                      als je hem zwaar belast.... wordt het dan feller? Begint de aandrijflijn dan lichtjes te daveren? In dat geval gok ik op middenlager die te veel speling heeft....

Oplossing: koop Toyo R888's. Dan hoor je dat niet meer

Comment

• Nope, niets van trillingen of gedaver. Juist enkel het geluid

kan ook niet echt zeggen dat ik het voel in de pook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          In dat geval gok ik op middenlager die te veel speling heeft....
                                          Hopelijk, maar normaalgezien gaan die veel meer km's mee.
                                          Last edited by Gere; 13/05/2010, 15:15.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X