Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dit in je advertentie zetten, er bij vermelden dat de banden niet meer bruikbaar zijn na zoveel jaar.... maar wel als startbod 1800€ voor 4 velgen zetten. Weeral een vreemde logica imo
Klopt. Ik betaalde zelfs maar liefst 100€ voor een setje gullideckel in 16" met deftige winterbanden op
Geld waard is relatief. Die banden zijn onbruikbaar, dus zelfs al is die set splinternieuw.... dan lijkt me 400-500€ een correcte prijs (die ik er zelf nog niet aan zou geven )
Klopt. Ik betaalde zelfs maar liefst 100€ voor een setje gullideckel in 16" met deftige winterbanden op
Geld waard is relatief. Die banden zijn onbruikbaar, dus zelfs al is die set splinternieuw.... dan lijkt me 400-500€ een correcte prijs (die ik er zelf nog niet aan zou geven )
Ik zou max 250 à 300 euro geven voor zo een nieuwe set.
Hij kan het altijd eens proberen, als er toch iemand toehapt kan hij een 190E kopen met gulli's van dat geld
Comment